Toon posts:

bloodshed dev-c++

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen

ik heb laatst bloodshed dev-c++ van www.bloodshed.net gedownlaod
maar ik weet niet hoe het werk dus is mijn vraag is hier iemand die dat
aan mij kan uitleggen en of je ook je parallelle poort mee kan besturen

alvast bedankt

• dingstje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01-2024
Dev-c++ is een IDE waarin je kan programmeren in C/C++. Je klikt op het icoontje 'New' en je kan beginnen tikken. En je kan je paralelle poort besturen met de programma's die je maakt in C/C++, maar niet met Dev-C++ zelf.

If you can't beat them, try harder

Verwijderd

Topicstarter
dus als je bloodshed dev-c++ heb en je hebt borland c++ builder kan je je parallelle poort besturen

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Nee, bloodshed dev-c++ is slechts een programma waarin je bepaald stuk code (in de programmeertaal c/c++) typt en deze vervolgende compiled. Compilen is het 'omzetten' van de code in een uiteindelijk programma.
Maar je zal dus zelf een stuk code moeten schrijven of ergens anders vandaan halen. :)

Onderaan de Parallele poort FAQ staat uitlegd hoe je in verschillende programmeertalen een parallele poort kunt aansturen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door _the_crow_ op 08-02-2004 16:18 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 15:49:
Hallo iedereen

ik heb laatst bloodshed dev-c++ van www.bloodshed.net gedownlaod
maar ik weet niet hoe het werk dus is mijn vraag is hier iemand die dat
aan mij kan uitleggen en of je ook je parallelle poort mee kan besturen

alvast bedankt
Ja hoor dat kan :)

Daarvoor moet je leren programmeren, zodat je kunt uitfiegelieren hoe je dat moet doen. Maar wij zijn geen wandelende C++ tutorials, daarvoor zijn genoeg andere plekken op internet: in onze FAQ (zie sticky bovenin Programming & Webscripting) staan ook boeken, hints en tips. Mocht je een gerichte vraag ergens hebben mag je vanzelfsprekend met P&W FAQ - De "quickstart" in de hand een nieuw topic openen, maar zoiets opens als dit is niet de bedoeling ;)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.