Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MP3] Welke MP3-speler met SD-cards?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit eraan te denken om mijn Orange SPV te verkopen en een MP3-speler aan te schaffen... Nu heb ik voor mijn Orange SPV een SD-kaartje met 256 mb.. Zijn er MP3-spelers waar ik dit kaartje in kwijt kan?

Eisen MP3-speler:
*klein
*vet design!

ps. interesse in mn SPV, doe een bod!!!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2004 15:49 ]

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Wow. Mukpost van de dag. Heb je zelf al eens gezocht, joh.

Alors.

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:46
ehm check de frontpage van tweakers es.... zoek daarna es op et forum... Wat meer moeite doen mag wel!

tja...

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 19:02

SmartDoDo

Woeptiedoe

Kijk anders eens in de Pricewatch of de search. Staan genoeg mp3-spelers in :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Stereotomy schreef op 08 februari 2004 @ 15:50:
Wow. Mukpost van de dag. Heb je zelf al eens gezocht, joh.
Heb er een paar gevonden, maar is dit forum niet bedoeld om advies te krijgen van de pro's ?!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2004 15:57 ]

• Dr.SnakeS
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-05 05:49
Ik heb zelf de Mpio FL-100 en ben er heel tevreden mee. Gebruikt ook SD-kaartjes & ziet er heel :9~ uit.
voor meer info zoek je maar eens ff, er staat hier erges een uitgebreid topic over.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 15:56:
[...]

Heb er een paar gevonden, maar is dit forum niet bedoeld om advies te krijgen van de pro's ?!
Ja hoor, maar kun je die dan hier ook even onder elkaar posten, zeggen wat je er goed of niet goed aan vindt, en waarover je nog twijfelt? Dat zou namelijk een betere ingang geven voor ons om je van advies te zijn.

Alors.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 15:56:
[...]

Nee, dit forum is geen adviesplek zonder eigen input, het is er juist voor bedoeld om over allerhande zaken te discussieren als je die zelf aandraagt. Voor advieszaken kan je in winkels terecht, of bijvoorbeeld op Kieskeurig.nl afdeling MP3-spelers. Er wordt hier op GoT namelijk wat meer eigen inzet / zelfwerkzaamheid verwacht voordat je een topic opent, en dat is niet uit jouw startpost te halen, vandaar dat dit topic dicht gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Remy op 08-02-2004 17:51 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.