[PM] week 7

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
  • Brein: @Home moedigt illegale activiteiten aan
    Ik zal hier maar niet neerzetten wat daar oorspronkelijk stond. GePowerMod vanwege oncorrect taalgebruik en getroll richting Brein en zijn medewerkers.

• Acties:
    • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ff vragen, wat is er hier gebeurd ?

40 of zo mods, allemaal gelijk overbodig/overgewaardeerd en maar totaal 12 reacties voor het hele onderwerp/hoofdthread.

It seems fishy to me, met name omdat de andere reacties helemaal niet zoveel mods hebben gehad (vergelijk ca. 40 tegenover ca. 15)

Aanschouw:
    http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=958153

Thx

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 10:59 ]

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• Delerium
    • Registratie: Mei 2000
    • Niet online

Delerium

Mythology

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 10:52:
    Ik wil ff vragen, wat is er hier gebeurd ?

40 of zo mods, allemaal gelijk overbodig/overgewaardeerd en maar totaal 12 reacties voor het hele onderwerp/hoofdthread.

It seems fishy to me, met name omdat de andere reacties helemaal niet zoveel mods hebben gehad (vergelijk ca. 40 tegenover ca. 15)

Aanschouw:
    http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=958153

Thx
    Da's een lief modje geweest die met conventionele tools je reactie omlaag heeft gezet. IMHO een beetje overdreven, maar conform de reactie wel te begrijpen dat 'ie nu op 1 staat.
    * Delerium denkt dat afgerond 1 voldoende was geweest

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• Harm
    • Registratie: Mei 2002
    • Niet online
    http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=961276 : In verband met schelden en taalgebruik richting Brein. Zie ook zijn notes voor hen die die kunnen lezen.

• G33rt
    • Registratie: Februari 2002
    • Laatst online: 22-06-2022
    deze mag eigenlijk een -2, dit is oproepen tot zwartmaken van Donner. en ik denk niet dat T.net het leuk vind dat dat bij hen gebeurt :)

• botoo
    • Registratie: November 1999
    • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

Ik vind het geen nette post G33rt, maar ook geen -2 waard, het is imho hooguit een oproep tot het bedenken van 'grappige' woordjes, niet zozeer om die ook werkelijk te koppelen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• Robin
    • Registratie: Juni 2001
    • Niet online
    Sites Brein down na DDoS-aanvalFlink uithalen naar Brein en oproepen tot een dDosS heeft een PowerMod naar de -2 tot gevolg. Wel uniek is de moderatie -1 flame-moderatie na het uitvoeren van de PowerMod; iemand was bezig met modereren in het draadje toen de PM van kracht werd. Vervolgens heb ik een -2 uitgedeeld die vijf keer meetelt voor eventuele na-schokjes :+. En nog maar een PowerMod ertegenaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Robin op 13-02-2004 02:20 ]

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• Harm
    • Niet online
    Ik heb deze voorzien van een PM naar -2 omdat hij verwees naar een site waar de mogelijke broncode van Windows NT/2000 te halen was. Dat is gewoon warez want beide Windows-versies vallen nog steeds onder het copyright van Microsoft. Zie ook: Link naar gelekte source code? en de notes van meneer.

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• botoo
    • Registratie: November 1999
    • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

uit: 'Windows 2000 en NT source code mogelijk gelekt'
    2->0

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• Jesse
    • Registratie: Februari 2001
    • Nu online
    Kandidaat voor -2 misschien?

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• G33rt
    • Registratie: Februari 2002
    • Laatst online: 22-06-2022
    Ik vind eigenlijk van niet, het is 'slechts' een regelrechte flame naar Donner. Als hij had geschelden met groffere bewoording die door mensen als beledigd, schokkend of racistisch (of anderszins grof en niet gepast) ervaren kan worden, dan was het wat anders geweest :)

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• Harm
    • Niet online
    G33rt schreef op 13 februari 2004 @ 15:07:
    [...]

Ik vind eigenlijk van niet, het is 'slechts' een regelrechte flame naar Donner. Als hij had geschelden met groffere bewoording die door mensen als beledigd, schokkend of racistisch (of anderszins grof en niet gepast) ervaren kan worden, dan was het wat anders geweest :)
    Hm, ik vind dat er in ieder geval een mailtje aan gewaagd mag gaan worden hoor. Dit is inderdaad een flame richting minister Donner, maar deze flame is IMHO zo obvious dat meneer in ieder geval een mailtje mag gaan krijgen; hiervoor voldoet het modsysteem dus niet ;) .

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• Harm
    • Niet online
    Harm schreef op 13 februari 2004 @ 02:51:
    Ik heb deze voorzien van een PM naar -2 omdat hij verwees naar een site waar de mogelijke broncode van Windows NT/2000 te halen was. Dat is gewoon warez want beide Windows-versies vallen nog steeds onder het copyright van Microsoft. Zie ook: Link naar gelekte source code? en de notes van meneer.
    Voor deze geldt hetzelfde.

[edit]
    En deze ook.

[edit 2]
    Deze ook gedaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Harm op 14-02-2004 16:28 . Reden: BTW ]

Pagina: 1