Ik heb een Geforce 3 Ti 200, hij werkte perfect, maar ik had problemen met een paar spellen (textures miste enzo, 45.35 drivers) Omdat ik door een paar reacties zat te bladeren kwam ik eentje tegen die zei dat er een site was met modded drivers (www.omegacorner.com) en dat ze goeie beeldkwaliteit hadden. Ik heb ze dus geinstalleerd (een ramp) en ze werkten. Mn spellen zagen er goed uit, scherper, geen problemen. Maar mn pc ging trager en steeds vreemder doen.
Totdat, windows niet meer wou opstarten. De blauwe balk stond ineens stil, bang! Blauwe scherm en hij start opnieuw op.
En nog een keer, nog een keer, nog een keer. Ik ging de veilige modus in en hij deed het. Ik verwijderde de drivers en reboote ff. Hij deed het, dus ik installeer weer mn oude drivers, BANG blauwe scherm bij het opstarten
Dus ik deed weer de drivers verwijderen en installeren, en weer een crash.
Ik propte de XP cd erin, formateerde de HD en installeerde windows xp. Zag er goed uit, totdat ik drivers probeerde te installeren voor mn videocard. BANG blauwe scherm.
Wat mot ik doen??? Nieuwe kopen??? Doormidden breken???
-Groeten Emperor Baal @ veilige modus met netwerk ondersteuning
Totdat, windows niet meer wou opstarten. De blauwe balk stond ineens stil, bang! Blauwe scherm en hij start opnieuw op.
En nog een keer, nog een keer, nog een keer. Ik ging de veilige modus in en hij deed het. Ik verwijderde de drivers en reboote ff. Hij deed het, dus ik installeer weer mn oude drivers, BANG blauwe scherm bij het opstarten
Dus ik deed weer de drivers verwijderen en installeren, en weer een crash.
Ik propte de XP cd erin, formateerde de HD en installeerde windows xp. Zag er goed uit, totdat ik drivers probeerde te installeren voor mn videocard. BANG blauwe scherm.
Wat mot ik doen??? Nieuwe kopen??? Doormidden breken???
-Groeten Emperor Baal @ veilige modus met netwerk ondersteuning