ja heel simpel:BlizzarD schreef op 08 februari 2004 @ 15:03:
Ik speel nu al weer een tijdje Stronghold Crusaders, maar ik kom er maar niet achter hoe ik de Assasins van de Mercenary Post goed kan gebruiken. Bij mij worden de Assasins altijd gezien als ik vlakbij de vijand ben
Weet iemand hoe ik dat kan voorkomen?
niet!
je assasins worden gezien zodra ze dicht bij een vijand komen! anders zou het wel een heel makkelijk spel worden... dan zou je 5 assasins trainen, naar de vijand zijn kasteel lopen en de lord killen met hun en klaar is het level weer.
nee, zo werkt het niet!
je moet de assasins altijd gebruiken om torens met archers/crossbowmen leeg te halen. gewoon een stuk of 20 naar een toren sturen. een hoop andere ventjes (wat jij het liefst hebt... ik gebruik altijd macemen of swordsmen, maar een paar van die mannen op paard (ook uit mercenary post) helpen ook, dan gaan de archers niet op je assassins schieten, maar op hen) meenemen die ter afweer dienen. dus zorgen dat de ventjes in de torens eerst op hun schieten, dan met je assassins naar voren stormen, omhoog klimmen en de toren leeg halen. dan met je assassins meteen doorlopen naar de gate zodat die opengaat, naar binnen stormen met je swordsmen of wat je gebruikt hebt en de lord slachten.