Betalingen aan SCSI4ME

Pagina: 1
Acties:

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik had hier ergens iets gelezen over de winkel SCSI4ME, ik wil hier graag wat bestellen, maar ik ben niet bekend met hoe de betalingen werken ed. aangezien het geen nederlands bedrijf is. Kan ik hier gewoon onder rebours betalen? en hoeveel kost dat normaal. En moet ik met dollars betalen, of gewoon met euro's?

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 18:22
euh.. ik heb er ook een order geplaatst en ik heb een internationale overboeking geplaatst. dat kost je € 4,50 extra plus dat je nog een fee moet betalen? :? (is transactie kosten van hun bank oid) je kan ook met paypal betalen als je dat hebt, maar creditcard daartegen nemen ze niet aan. kijk anders ook even op ebay, daar staan ook veilingen van SCSI4ME en daar kan je geloof ik via een omweg wel met CC betalen :)
Femme besteld er ook wel eens, misschien kan hij je meer vertellen gezien hij er al vaker besteld heeft.

(edit) ik heb even het oude topic opgezocht en daarin schreef Femme dit:
Femme schreef op 08 januari 2004 @ 01:10:
SCSI4me is wel te vertrouwen. Ik heb er besteld zowel bij betaling met credit-card via eBay + Bidpay als via bankoverboeking. Bij één van de drie bestellingen is het een keer fout gegaan omdat ze de verkeerde controller hadden opgestuurd. Die heb ik toen terug gestuurd waarna ik alsnog de juiste controller ontving.

De makklijkste manier van bestellen is via hun eBay auctions (zoek op seller 'scsi4me') omdat je dan met credit-card kunt betalen via Bidpay.com.

Hier is de veiling van de 150-6 voor de Buy It Now-prijs van 359 dollar: http://cgi.ebay.com/ws/eB...ory=11209&item=3068087916

Het meest betaalbare alternatief voor de MegaRAID SATA 150-6 is de 8-poorts RAIDCore RC4852 die in de VS verkrijgbaar is voor 365 dollar (volgens http://forums.2cpu.com/sh...ff2c61903c&threadid=46241 ). Nadeel is dat die controller nog erg nieuw is en dat er vrijwel geen gebruikerservaringen zijn. In de eerder gelinkte thread is iemand die hele behoorlijke RAID 5 benches haalt in ATTO (140MB/s write en 156MB/s read) danzij de cache van die controller. Als de cache goed functioneert zijn de RAID 5-prestaties vaak ook goed.
ik hoop dat je zo voldoende info hebt wat het betalen betreft. succes!

[ Voor 59% gewijzigd door FiXeL op 08-02-2004 15:26 ]

Mn 3D printer blogje..

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:27

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je kunt inderdaad een internationale overboeking doen (bij de Rabobank kan dat online) of via eBay en BidPay een creditcard-betaling doen (in het laatste geval moet het product dat je wilt hebben wel door SCSI4Me op eBay verkocht worden).

Mijn ervaringen met SCSI4Me zijn wel goed. Eén keer hebben ze me de verkeerde adapter opgestuurd maar die is toen probleemloos vervangen. Bestellingen worden snel verstuurd. De grootste vertraging zit bij de GLS en de duane, die eerst met een BTW aangifte langskomt voordat de bestelling wordt uitgeleverd. Dit zorgt al snel voor een vertraging van een week. Het is nogal irritant dat een pakketje er drie dagen over doet om vanuit de VS in Nederland te komen en vervolgens een week in een depot ligt opgeslagen.