Toon posts:

Multiboot Win98/XP - Win98 herinstalleren ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een multiboot Win98/XP. Nu is de Win98 enigzins 'goor' geworden dus die wil ik graag herinstalleren. Maar nu heb ik wel een multiboot met XP. Kan ik dan zomaar Win98 opnieuw installeren zodat ik DAARNA wel nog gewoon XP kan starten ? Of moet ik Win98 op een andere manier herinstalleren ?

Thanks,

Rutger

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

98 d.m.v. herstelactie (overheen installeren) en daarna XP herstelactie.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Is gewoon mogelijk, gewoon een kwestie van de Windows en Program Files directory verwijderen in DOS(wel even smartdrive aanzetten), daarna gewoon opnieuw de setup draaien van 98.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 15:13:
Is gewoon mogelijk, gewoon een kwestie van de Windows en Program Files directory verwijderen in DOS(wel even smartdrive aanzetten), daarna gewoon opnieuw de setup draaien van 98.
Hoeft helemaal niet. Zie verder mijn eerdere post.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
@PcDealer:

Wat zijn precies de consequenties als ik een herstel actie draai in XP ? Moet ik dan alle geinstalleerde software (Office, etc.) opnieuw installeren ?

Verwijderd

PcDealer schreef op 08 februari 2004 @ 20:16:
[...]

Hoeft helemaal niet. Zie verder mijn eerdere post.
Hij wil em opnieuw installeren staat er, niet er overheen installeren.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 10:23:
@PcDealer:

Wat zijn precies de consequenties als ik een herstel actie draai in XP ? Moet ik dan alle geinstalleerde software (Office, etc.) opnieuw installeren ?
Veel software zal nog gewoon werken. Let er op dat met name de dingen die op het register leunen problemen kunnen gaan geven. Echter zou een reinstall of repair van die software dit op moeten lossen.

Maak zoiezo een backup ! Je weet maar nooit ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1