Toon posts:

Snelste Remote Internet Proggie

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag vanaf op school mijn desktop pc besturen,
het kan alleen vanaf het internet..
ik heb VNC nu een week geprobeerd, maar dit werkt nogal langzaam,
het werkt wel lekker simpel, en zoals ik wil gewoon in internet explorer.

Wie weet een ander programma dat ook via het internet een desktop kan benaderen, wat ook een beetje soepel werkt, (ik heb een snelle verbinding, daar ligt niet aan)

De search leverde niet echt wat op.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 22:43
Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 14:49:
Ik wil graag vanaf op school mijn desktop pc besturen,
het kan alleen vanaf het internet..
ik heb VNC nu een week geprobeerd, maar dit werkt nogal langzaam,
het werkt wel lekker simpel, en zoals ik wil gewoon in internet explorer.

Wie weet een ander programma dat ook via het internet een desktop kan benaderen, wat ook een beetje soepel werkt, (ik heb een snelle verbinding, daar ligt niet aan)
Remote deskop; zit tenslotte standaard in XP, RAdmin (niet gratis), werken beide een stuk beter dan (Tiny)VNC.
De search leverde niet echt wat op.
Yeah, right.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

VNC lijkt me toch de beste en snelste oplossing (ik heb gebruik het en het werkt perfect)
Je zult het nooit zo kunnen krijgen als wanneer je 'echt' achter je pc zit

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

/me gelooft niet dat hier niets over te vinden is. Het is algemeen bekend dat je bij VNC door alle handigheden inlevert op snelheid. Als je dit niet wilt moet je kijken naar Microsofts RDP (wat wel moeilijk wordt op school) of andere programma's.
Maar nogmaals; hier is écht heel veel over te vinden :)

Dit topic is gesloten.