Toon posts:

webcam, geen drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een webcam, aleen ik hbe geen drivers. B)
de doos hbe ik al weggegooid en op of onder de webcam is geen logo/merk te vinden. Nou zou ik heel graag deze webcam toch gebruiken.
weet iemand algemene drivers ofzoiets ..?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Kan je geen foto van dat ding maken ofzo :?

Hoe ziet die eruit? Ook geen serienummers ofzo?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Robber
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 11:09
Heb je geen FCC nummer of iets anders?

[ Voor 0% gewijzigd door Robber op 08-02-2004 14:21 . Reden: 2 zielen 1 gedachte :) ]

McLaren \o/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 14:19:
ik heb een webcam, aleen ik hbe geen drivers. B)
de doos hbe ik al weggegooid en op of onder de webcam is geen logo/merk te vinden. Nou zou ik heel graag deze webcam toch gebruiken.
weet iemand algemene drivers ofzoiets ..?
Kan je misschien terug in de winkel vragen naar info? En wat voor OS is het voor bedoeld? Standaard drivers zou ik niet weten en meestal zit er bij een webcam ook wel iets van een programma ofzo.

Is je webcam al ouder en niet meer te koop ergens, dan ben ik bang dat je een probleem hebt.... :/

suc6 :*)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

zoek de vid en pid code op met aida32 oid en zoek daar dan eens drivers voor

voorbeeld de met de vid en pid van mijn webcam klik

[ Voor 4% gewijzigd door Fish op 08-02-2004 21:25 ]

Iperf

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-09 23:17

Nakebod

Nope.

Webcam, geen merk/logo, doet me denken aan sweex (En de andere 100den klonen)
Grote kans als je drivers van sweex.nl afript dat het gaat werken, anders hebben we toch echt meer info nodig.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:46

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Nakebod schreef op 08 februari 2004 @ 21:27:
Webcam, geen merk/logo, doet me denken aan sweex (En de andere 100den klonen)
Grote kans als je drivers van sweex.nl afript dat het gaat werken, anders hebben we toch echt meer info nodig.
In dat geval wellicht ten overvloede (staat nl ook al in andere topic hier maar toch maar ff vermelden):
Als je een sweex webcam onder w2k of XP installeert: eerst de hele software installeren, en dan cam aansluiten. Andersom werkt dus niet want dan vind ie de drivers niet...vage installatie maar het is wel zo.

Overigens: een sweex 100K is een leuk grijs bolletje met aan de linkerkant een groen lampie en om de lens heen een soort van ring waar je hem mee scherp kunt stellen; zit een lipje aan.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1