Toon posts:

Ervaringen met +- 30euro ADSL abbo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK zit nu via de kabel(chello) en dat is nou niet wat je noemt stabiel internetten en ik ben druk op zoek naar een ADSL abbo. van rond de 30/35 euro.
Nou zou ik graag wat ervaringen/meningen van jullie horen over verschillende providers. Ik zie namelijk "door de bomen het bos niet meer".
Ik woon in Eindhoven, misschien dat jullie daar wat aan hebben.

Alvast bedankt, grx,
Bart

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 23:14

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik woon ook in Eindhoven en heb Zonnet Breedband Lite (ADSL Lite dus) voor 30 euro /maand gehad. Dat gaat via KPN en opzich zijn de KPN-adsl verbindingen zeer stabiel met weinig uitval. Van Zonnet was ik alleen niet zo gek en het was niet zo snel (nu wel een stuk sneller) maar daarom ben ik ook overgestapt naar SpeedXS (BBned) ben benieuwd hoe het BBned netwerk me zal bevallen. :)

[ Voor 1% gewijzigd door --MeAngry-- op 08-02-2004 14:41 . Reden: typo ]

Tesla Model Y RWD (2024)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Heb voor mijn schoonmoeder Demon adsl geregeld van 19,95.
Loopt als een trein en nooit problemen, strakke ping ook.

Verwijderd

type de provider eens in hier en zie wat er omhoog komt met de search, je moet dan zelf de afweging of je wel of niet met die provider in zee wil gaan.
want iedereen zegt toch wat anders hier.
de een is super tevreden met zeg maar de slechtste provider en iemand anders kotst erop.
ik zou zeggen doe eens gek en zoek het zelf eens op/uit.

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-04 10:03
Er loopt idd al een topic over ADSL ervaringen, kijk daar eens in! Ik heb nu sinds een paar dagen Wanadoo lite, bevfalt me zeer goed en staat bij speedtest ook bovenaan met abbonementen van +/- 30 euries.

Verwijderd

Mythrill schreef op 08 februari 2004 @ 15:02:
Er loopt idd al een topic over ADSL ervaringen, kijk daar eens in! Ik heb nu sinds een paar dagen Wanadoo lite, bevfalt me zeer goed en staat bij speedtest ook bovenaan met abbonementen van +/- 30 euries.
Zelf sinds 23 december Wanadoo Lite zelfde positieve ervaringen. :)

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Keuzes voor mij voor rond die prijs: Demon, XS4ALL en in mindere mate Wanadoo vanwege zijn zeer ruime FUP. Heb momenteel Wanadont's basic ADSL abo, maar vanwege slechte service (helpdesk & andere administratie, zie o.a. ADSL verhuis en sloop aansluiting perikelen Wanadoo/) ga ik dus over een maandje over op Demon of XS4ALL.
Abo ben ik nog niet uit, vanwege het wisselvallige dataverbruik...

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Pagina: 1