Toon posts:

Waar laat windows de startpagina van explorer 2?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor alle duidelijkheid.

Ik heb IE 6.
Mijn probleem is hetvolgende:

Als ik mijn browser open, dan gaat hij elke keer automatisch hierheen:
file:///C:/Program%20Files/Startportal/Portal/portal.html

Maar als ik deze map verwijder, dan maakt hij hem vrolijk weer aan. Mijn vader zit met hetzelfde probleem alleen krijgt die niet zoon link in zijn browser bar zogezegt.

Ik hoop dat jullie me hier nu meer mee kunnen helpen.
Trouwens ik ben nog ff online, dus als je meer wilt weten, close m niet meteen maar vraag 1st naar meer info please....

dank u.

Hans van Dongen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 22:59
Registry geprobeerd?

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10-2025
spyware ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:34
Start regedit op (Start » Uitvoeren » 'regedit') en zoek dan (via CTRL + F) op 'Startportal' of 'Portal'. Delete vervolgens alles wat je denkt dat te maken heeft met die startpagina. Dan zou het wel moeten blijven als het goed is :)

The devil is in the details.

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 20:37

Sosabowski

nerd

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 12:42:
Trouwens ik ben nog ff online, dus als je meer wilt weten, close m niet meteen maar vraag 1st naar meer info please....
Kerel, wij vragen naar meer info?!? Alsof wij een probleem hebben!

Jij wil iets oplossen dus lijkt mij het handigst als JIJ ons zo veel mogelijk info kan geven.

In het topic dat je al eerder starte over dit probleem staan al een aantal oplossingen. Wat heb je ondertussen zelf geprobeerd?

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 12:43

TaZz

Nostalgist

Kijk nou maar eerst eens met Ad-Aware of een ander programma of je spyware hebt, want in 9 van de 10 gevallen worden dit soort verschijnselen door spyware veroorzaakt.

Verwijderd

bij software verwijderen de bijbehorende programma deinstalleren en met adaware de resten weg halen.
maar dit is al meerder keren voorbijgekomen, dus volgende keer eerst zoeken hier en op google.
wij zijn namelijk je hulpjes niet he.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb je dit al goed gelezen? Stond er niet voor niets :)
F_J_K schreef op 08 februari 2004 @ 12:26:
Yup, hoogswaarsschijnlijk spyware.

En omdat je verder niets zegt over OS of browserversie, sluit ik dit topic omdat we alleen maar kunnen gokken :o

Lees SA FAQ: virussen & spyware & vooral ook [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] en als je er niet uit komt: open een nieuw topic & geef wat meer info ;)
(Zoals dan het log van Hijackthis, maar dat staat in die howto uitgelegd :) )

edit:

Trouwens nog welkom op GoT :)
Het is handig omo even de sticky topics ([afbeelding]) binnen een subforum door te nemen voor je een vraag stelt, daar zijn ze voor ;)

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
zoeken naar 'startpagina spyware' topics van de laatste 100 dagen over hoe anderen het probleem op hebben kunnen lossen. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Justice op 08-02-2004 13:01 ]

Human Bobby

Verwijderd

Arrogante bal... Het moet niet gekker worden :/

Verwijderd

deze heb ik pas bij iemand verwijderd,
gebruik hijackthis en haal dan adaware eroverheen.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:43

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• DipStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:16

DipStick

HHmmm, nice ;)

http://users.skynet.be/fa...romo/troje/troje.html#msc

Daar staat uitgelegd hoe je van die 24web startportal afkomt

[ Voor 62% gewijzigd door DipStick op 08-02-2004 13:20 ]

Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk
Vroeger was ik een twijfelaar. Ik ben daar nu niet meer zo zeker van.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 12:42:
Dat had ik toch al gedaan in mijn sluitbericht :?
Ga nu eerst zelf een half uurtje zoeken, jij bent degene met een probleem, aan het handje gehouden worden is namelijk niet de bedoeling van GoT en daar heb ook jij niets aan :)

Lees die vorige sluitmessage nog eens goed & post de relevante info (zoals wat AAW, S:S&D en HJT er van zeggen). En probeer de tips in [search=Startportal] even & volg die tips daar.

En als en jij en je vader dat hebben, is het het overwegen waard om geen Internet Explorer meer te gebruiken en/of beter op te letten waar je op OK/Ja drukt.
Check trouwens je mail even voor wat uitleg over het forum :)

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 08-02-2004 14:21 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1