Toon posts:

[Win XP] Failed to load resources DLL

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Sinds gisteren krijg ik deze fout na het klikken op een map met het rechtermuisknop: Failed to load resource DLL. Echter na de eerste foutmelding komt die fout niet meer voor. En als ik op Help en Ondersteuning wil klikken staat er dat die map helpctr.exe niet kan gevonden worden.

Tig keer systeemherstel geprobeerd wat altijd als resultaat ''Herstelling niet gelukt'' geeft.

Op support.microsoft.com kan ik ook niets vinden over dit probleem.

Wat kan ik nu doen?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2004 12:37 ]

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Welke .exe werd er precies aangegeven?
Staat er een foutmelding hierover in eventvwr.msc?

Verwijderd

Topicstarter
Mike Jarod schreef op 08 februari 2004 @ 12:29:
Welke .exe werd er precies aangegeven?
Staat er een foutmelding hierover in eventvwr.msc?
Als ik op help klik: helpctr.exe kan niet gevonden worden.
En als ik op een map klik: Failed to load resource DLL... echter gebeurt dit niet meer na de eerst foutmelding.

Ik kan niets vinden in de eventvwr.msc over failed to load resource DLL, of moet er iets anders staan?

• Mike Jarod
  • Niet online
Heb je een map/file C:\WINDOWS\PCHEALTH\HELPCTR\Binaries\helpctr.exe ? Bestaat die PCHEALTH map wel?

Verwijderd

Topicstarter
Mike Jarod schreef op 08 februari 2004 @ 12:41:
Heb je een map/file C:\WINDOWS\PCHEALTH\HELPCTR\Binaries\helpctr.exe ? Bestaat die PCHEALTH map wel?
Ja, dit lukt. Ik krijg meteen netjes Help en ondersteuning.
PCHEALTH map bestaat dus ook.

• Mike Jarod
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 12:27:
Sinds gisteren krijg ik deze fout na het klikken op een map met het rechtermuisknop: Failed to load resource DLL.
Is die melding per ongeluk: "Failed to load resource DLL C:\Program Files\Common Files\System\Ole DB\Oledb32a.dll"? Als ik namelijk zoek op google op "helpcrt.exe Failed to load resource DLL" komt die foutmelding naar boven. Restoren van de cd hielp blijkbaar in dat geval. Bron

Verwijderd

Topicstarter
Mike Jarod schreef op 08 februari 2004 @ 12:52:
[...]
Is die melding per ongeluk: "Failed to load resource DLL C:\Program Files\Common Files\System\Ole DB\Oledb32a.dll"? Als ik namelijk zoek op google op "helpcrt.exe Failed to load resource DLL" komt die foutmelding naar boven. Restoren van de cd hielp blijkbaar in dat geval. Bron
Nee, achter Falied to load resource DLL staat niks. :(

edit: Hoe moet ik restoreren van de cd?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2004 13:35 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 13:33:
Nee, achter Falied to load resource DLL staat niks. :(

edit: Hoe moet ik restoreren van de cd?
Heb even een aantal verschillende XP cd's doorgezocht, echter op geen was het bestand Oledb32a.dl_ of Oledb32a.dll te vinden :? Ook niet in een van de archiefbestanden.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op 09 februari 2004 @ 08:58:
[...]

Heb even een aantal verschillende XP cd's doorgezocht, echter op geen was het bestand Oledb32a.dl_ of Oledb32a.dll te vinden :? Ook niet in een van de archiefbestanden.
Bedankt voor het zoeken. Het lijkt op een probleem wat niet is op te lossen zonder gegevens te verliezen. Daarom heb ik net geformatteerd. :)
Pagina: 1