Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Big Mama
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-11 20:42
Ik heb een Apacer Audiosteno BP300 MP3-stick. Tijdens het spelen viel hij plotseling uit. Na opnieuw aanzetten gelijk weer automatisch uit. Batterij vervangen => kan weer aan, maar is alle mp3's kwijt.
:( dacht ik, maar ja, dan zet ik gewoon nieuwe er op.

Nu blijkt echter dat het ding niet meer te benaderen is. Win-XP ziet een removable drive, maar kan hem niet benaderen ;( . Opnieuw formatteren via de Apacer tool 'Audio format' lukt ook niet. Die geef de melding "Format failed! Please try the media-recovery option to do a lowlevel format bij restarting the device in recovery mode".

Leuk, maar hoe zet ik het ding in die recovery mode? Niets over te vinden in de handleiding en ook niet op internet. :?

Computers follow your orders, not your intentions.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik werk in een winkel waar we die dingen verkopene en er zijn er al erg veel terug gekomen. Er zijn veel problemen mee dat de speler ineens niet meer reageert en niet meer goed werkend te krijgen is. Mijn advies: terug naar de winkel. (En voor mensen die deze speler nog niet hadden aangeschaft en het misschien van plan waren: niet doen, er is teveel uitval; het is een slechte serie blijkbaar).

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini