Toon posts:

Messenger Background verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een andere background voor MSn messenger 6.1 geinstalleerd, alleen nou wil ik hem verwijderen, maar dat gaat niet meer.

Ik heb al geprobeerd om dat lvback te veranderen, ik heb Messenger verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar ik blijf maar met die achtergrond zitten...

Wie kan mij helpen? Zou graag gewoon de standaard willen hebben weer...

Thnx

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Wat wil je nou precies? Gewoon die achtergrond weg van je MSN, of echt helemaaal van je compu?

Mocht het punt 1 zijn : Druk je in een messenger schermpje op: Achtergronden --> Geen achtergrond weergeven.

Verwijderd

Topicstarter
FireArrow schreef op 08 februari 2004 @ 10:17:
Wat wil je nou precies? Gewoon die achtergrond weg van je MSN, of echt helemaaal van je compu?

Mocht het punt 1 zijn : Druk je in een messenger schermpje op: Achtergronden --> Geen achtergrond weergeven.
Ik heb in me schermpje waar de namen van online-personen staan een achtergrond die ik wil wijzigen. Alleen alle oplossingen die hier aangedragen worden in het forum die werken niet, inclusief opnieuw installeren van messenger.

Ik wil graag dat de achtergrond van dat scherm (hoofdscherm) weer gewoon normaal wordt.

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Dan zou ik toch eens kijken in je Software (Configuratiescherm) of je m daar ken verwijderen. En mocht je nog een 2e schijf hebben, msn daar nog een keer installeren. (alhoewel ik bang ben dat hij in de windows register staat ingesteld :/)

ik heb zelf net even in de help gekeken van MSN zelf, daar ook niets te vinden.
Er zat toch wel een gebruiksaanwijzing bij die achtergrond oid? waar je m vandaan hebt

p.s. er staat geen LVback in de 6.1 map van MSN, alleen in de standaard windows versie ;)
je moet kijken in de map: MSN Messenger namelijk :p

Verwijderd

Topicstarter
FireArrow schreef op 08 februari 2004 @ 10:29:
Dan zou ik toch eens kijken in je Software (Configuratiescherm) of je m daar ken verwijderen. En mocht je nog een 2e schijf hebben, msn daar nog een keer installeren. (alhoewel ik bang ben dat hij in de windows register staat ingesteld :/)

ik heb zelf net even in de help gekeken van MSN zelf, daar ook niets te vinden.
Er zat toch wel een gebruiksaanwijzing bij die achtergrond oid? waar je m vandaan hebt

p.s. er staat geen LVback in de 6.1 map van MSN, alleen in de standaard windows versie ;)
je moet kijken in de map: MSN Messenger namelijk :p
Sorry hoor, maar bij mij staat wel een "lvback.gif" in de map msn messenger...

Verwijderd

Volgens bij word die lv gif aangemaakt door het kleine .exe bestandje wat je uit voert om een achtergrond te verwisselen.
Als het goed is kun je op de site waar je die vandaan gehaald hebt , ook een normale achtergrond vinden.
Anders kun je nog een un-install doen van msn messenger.
Daarna even naar je c schijf gaan , de msn messenger map verwijderen.
En dan opnieuw msn installeren.
Dit moet het doen aangezien het hier ook werkt.
Pagina: 1