Glasvezel? zal het ooit komen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-03 12:54
hallo . ik dacht ik start een topic over glasvezel internet verbindingen . je mag hier ook praten over T1 (direct op de AMS-IX aangesloten) internet .

ik heb dit topic gestart omdat er nog veel onduidelijkheid is over de nieuwe verbinding die mischien ,danwel al bijna opkomst zijn ..

3V3RT

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
3V3RT schreef op 08 februari 2004 @ 09:34:
hallo . ik dacht ik start een topic over glasvezel internet verbindingen . je mag hier ook praten over T1 (direct op de AMS-IX aangesloten) internet .

ik heb dit topic gestart omdat er nog veel onduidelijkheid is over de nieuwe verbinding die mischien ,danwel al bijna opkomst zijn ..

3V3RT
Je hebt geen enkel idee wat je allemaal noemt nu ofwat?

T1 is een amerikaanse standaard vergelijkbaar met onze E1. Alleen is T1 = 1.55Mbit up en down. En E1 = 2 Mbit up en down. Als je dat wilt hebbik goed nieuws voor je. Dat kan al!

Als iemand de glas-infrastrctuur aanlegt zal er ook wel iemand te vinden zijn die daar diensten over gaat leveren.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-05 21:52
In eindhoven is al op een aantal plekken glasvezel te krijgen, en als het goed is wordt dat dit jaar nog flink uitgebreidt.

http://www.kpnftth.nl

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

'k Zie het nut hiervan niet echt in. Over KPN's FTTH loopt al een topic, ik denk dat je daar best wel wat info kunt vinden. Als je ervaringen met een andere aanbieder van dergelijke producten wilt horen kun je daar natuurlijk wel een topic over openen, maar een topic als dit gaat eigenlijk nergens over.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.