Ik heb met mijn cameraatje met behulp van de videostand een klein filmpje opgenomen maar dat beeld is dus 90 graden verdraaid. Met welk programma kan ik dat gemakkelijk omzetten?
Ik weet er geen simpel tooltje voor, maar met een kleine omweg kan het wel. Met fddshow kun je het beeld omdraaien. En dan moet je met tmpgenc het filmpje even opnieuw renderen.
Misschien kan virtualdub het wel ineens. zoek anders even op google op flip movie/avi/mpg of iets dergelijks.
Misschien kan virtualdub het wel ineens. zoek anders even op google op flip movie/avi/mpg of iets dergelijks.
[ Voor 27% gewijzigd door Noork op 08-02-2004 02:48 ]
Ai ai ai
klinkt ingewikkeld maar ik moet dus met fddshow het beeld omdraaien en dan het opnieuw laten renderen. I'll give it a shot
klinkt ingewikkeld maar ik moet dus met fddshow het beeld omdraaien en dan het opnieuw laten renderen. I'll give it a shot
Ik weet niet op welke besturings systeem je draait, maar als je op XP of misschien ook versies daarvoor is het makkelijk:
Je opent het plaatje in MS Paint
Daarna CTRL + R
en de rest spreekt voor zich
Je opent het plaatje in MS Paint
Daarna CTRL + R
en de rest spreekt voor zich
Hehe grapjas 
Het gaat niet over een plaatje, alhoewel een filmpje wel uit een verzameling plaatjes bestaat. Maar niet geschoten is altijd mis
Het gaat niet over een plaatje, alhoewel een filmpje wel uit een verzameling plaatjes bestaat. Maar niet geschoten is altijd mis
VirtualDub heeft een filter voor roteren. Werkt uitstekend.
VirtualDub heeft de klus geklaard.little_soundman schreef op 09 februari 2004 @ 02:28:
VirtualDub heeft een filter voor roteren. Werkt uitstekend.
Klusje van niets met dat programma
Bedankt voor uw hulp
Als je XP hebt kan 't gewoon met Moviemaker. Effecten>90 graden draaien.
Of 270 graden
Of 270 graden
[ Voor 20% gewijzigd door eejee op 20-02-2004 17:25 ]
Pagina: 1