Toon posts:

[vBulletin] Hide/Lockdown add-on

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo:)

ik ben opzoek naar een Hide / Lockdown add-on voor vbulletin 2.3.x
ik draai nu 2.3.4 en heb em wel gevonde voor 2.0.3 en nog wat andere versies maar die werken niet, of verkloten het board.

wat het doet:

Je kan text tussen [hide] [/hide] tags zetten en blijven onzichtbaar tot iemand erop replied :)

Kheb veel ge-googled en ik vind het knap als iemand het wel kan vinden :)

en ja ik weet waarvoor het veel gebruikt wordt, maar dat zegt niet dat dat mijn doel is :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2004 01:39 ]

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Die hack is er *officieel* niet, omdat jelsoft stelt dat deze hack alleen gebruikt wordt op boards met illegale content. (fxp)

De hack is dus illegaal, en ik denk niet dat Got dan een handige plek is om er om te vragen. ;)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Gulpener schreef op 08 februari 2004 @ 10:07:
De hack is dus illegaal, en ik denk niet dat Got dan een handige plek is om er om te vragen. ;)
Ehm, dat is toch net zoiets als de spolier-tag op FOK! en het maken van tabellen met een zwarte achtergrond zoals hier onder andere in NSTM gebeurd? Lijkt me eigenlijk weinig illegaal hoor. Maar is het niet mogelijk om zelf in de sourebestanden van je forum te gaan hacken?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Die hack is er *officieel* niet, omdat jelsoft stelt dat deze hack alleen gebruikt wordt op boards met illegale content. (fxp)
officieel is er ook geen kleurtje voor users met rechteb...
Ehm, dat is toch net zoiets als de spolier-tag op FOK! en het maken van tabellen met een zwarte achtergrond zoals hier onder andere in NSTM gebeurd? Lijkt me eigenlijk weinig illegaal hoor. Maar is het niet mogelijk om zelf in de sourebestanden van je forum te gaan hacken?
nee, je moet erop replien om de inhoud te kunnen zien, en ja, dat wordt veel gebruikt in het fxp wereldje omdat anders de links zo foetsie zijn :)

maar, dit soort hacks staan allemaal op vbulletin.org :)

nee, ik ga je hem niet geven aangezien je er een betaald vbulletin account voor moet hebben, die databases (vbulletin.com en .org) zijn gekoppeld op de een of andere manier :)

[ Voor 12% gewijzigd door G33rt op 08-02-2004 14:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Op vBulletin.org staat die niet.. omdat ze hem daar niet toelaten.
Het is niet te vergelijken met een spoiler achtig ding wat op fok staat.

Het is [hide]text[/hide]
en dan moet je reply-en om het te zien.

En de hack zelf is niet illegaal, maar omdat hij 99% voor dat doel gebruikt word is die moeilijk te vinden, of niet te vinden.

De meeste Lockdown hacks werken zo:

hij scant je post voor IP's & paths en die hide die dan, dus zonder [hide] tag... maar automatish... dat heb ik dus niet nodig.
maar echt zelf handmatig [hide][/hide] omdat ik het niet voor dat doel gebruik :)

Ik heb er wel 1 gevonden maar daar moet ik wat replacen wat ik niet kan vinden in de source... Dus die is voor een oudere versie :(

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:51

scorpie

Supra Addict

Zo moeilijk is het toch niet om het zelf te maken?

globaal gezien:
alles wat tussen [hide] en [/hide] staat zet je in een variabele string (A ofzo).. en die laat je niet zien, pas wanneer iemand heeft gereageerd is die variabele string A zichtbaar.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Het reverse-engineeren van iets als vBulletin om zelf zo'n hack te maken is echt niet zo eenvoudig als je denkt hoor, daar moeten meerdere php-bestanden voor aangepast worden, en ook enkele templates :)

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:51

scorpie

Supra Addict

G33rt schreef op 08 februari 2004 @ 15:56:
Het reverse-engineeren van iets als vBulletin om zelf zo'n hack te maken is echt niet zo eenvoudig als je denkt hoor, daar moeten meerdere php-bestanden voor aangepast worden, en ook enkele templates :)
weet ik, ik heb de lockdowns zelf ook ;)
maar het is zelf wel maakbaar..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Topicstarter
NEWREPLY.PHP
en
SHOWTHREAD.PHP

zouden dan enige aanpassingen moeten komen

Kheb wel een voorbeeld, maar geen idee voor welke versie die is omdat de standaard code die aangepast moet worden aardig anders is mijn versie (2.3.4)
Pagina: 1