Toon posts:

[Counterstrike] Motd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een CS servertje opgezet, normaal als je een server ingaat krijg je een standaard welkom bericht, iets in de geest van: welcome by Cs 1.6 enz... maar bijna elke server waar ik kom heeft daar zelf iets anders voor gemaakt. Nou heb ik ontdekt dat je in motd.txt dat dus kunt aanpassen, dat kloppte ook dus ik ff een testpagina gemaakt...maar dezelfde text blijft staan |:( , en als ik in de console motd intyp krijg ik die oude code weer terwijl die helemaal niet in motd.txt staat, weet iemand hoe ik het kan aanpassen? Oja ik draai trouwens Dedicated server via Steam.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:21
Het is ook nodig dat je 'm in server.cfg zet, anders wordt de nieuwe versie niet uitgevoerd :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Mmm, wat moet ik dan precies in de server zetten of veranderen? en waar in je server?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2004 01:26 ]

Verwijderd

je kan ook eerst proberen om via google te zoeken, want volgens mij zijn er genoeg "tutorials" en andere FAQ's over

Verwijderd

-> Spielerij - Problemen & Vragen

Ik denk dat je nog wel het een en ander via Google kan vinden. Het enige wat ik zo snel vind zijn vage Franse en Russische sites, maargoed :P

Verwijderd

offtopic:
Terr> Waarom reageer je niet op mijn email!! - geduld

Ik had dezelfde probleempje TSer. Toen kwam iemand hierheen en deed dat in eventjes. Zal het wel voor je navragen!

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2004 02:05 ]

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Even als extra weetje, met cs 1.6, kan je nu ook html code gebruiken,
om een motd te schrijven, je ook bijvoorbeeld een website linken,
zodat je lekker kan gaan surfen in cs :p

[ Voor 3% gewijzigd door RoadKill21 op 08-02-2004 02:00 . Reden: doh ]

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Pagina: 1