Toon posts:

Outlook express probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met outlook express van windows.
Bij het installeren gaf hij wat foutmeldingen en daardoor kan ik microsoft outlook express niet opstarten in windows omdat hij een dll bestand niet kan vinden.
Jullie denken nou van waarom gebruik je dan geen ander mailprogramma maar ik vind deze gewoon heel fijn.
Ik heb geen zin om de hele OS weer opnieuw te installeren.
Ik heb de vraag waar kun je in hemelsnaam Microsoft Outlook Express vandaan halen?
Misschien is het wel heel gemakkelijk maar ik ben al een tijdje aan het zoeke en ik heb het nog steeds niet gevonden.
Alvast bedankt.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat is precies het probleem? Met iets als 'daardoor kan ik microsoft outlook express niet opstarten in windows omdat hij een dll bestand niet kan vinden' kunnen we natuurlijk helemaal niets.

Daarnaast is (VEEL) meer info uiteraard welkom.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Wat was de foutmelding bij installatie ?
Wat is de foutmelding die je krijgt als je OE probeert op te starten
Welke dll mist ??
Welke windows versie ??

enz enz enz

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Welke foutmeldingen krijg je? En om welke bestanden vraagt hij?

Verwijderd

Topicstarter
euh wat heb je dan eigenlijk voor meer info nodig het bestand wat hij mist is "msoe.dll".
Maar kun je niet gewoon ergens outlook express downloaden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 00:25:
euh wat heb je dan eigenlijk voor meer info nodig het bestand wat hij mist is "msoe.dll".
Maar kun je niet gewoon ergens outlook express downloaden?
Heb je al gezocht op je HD naar dat bestand?

En hoe meer info je geeft, hoe beter wij je kunnen helpen. Wij zijn geen stel helderzienden hier. Wij hebben info nodig om je te kunnen helpen!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2004 00:28 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Zie de bovenstaande opmerkingen. Zonder informatie zoals preciese foutmeldingen (dus letterlijk overtikken + zeggen wanneer ze optreden) en onder welke versie van Windows het probleem optreedt is het voor ons niet te doen om je te helpen bij het oplossen van dit probleem.
Om je toch nog even een duwtje in de juiste richting te geven: Outlook Express is gebundeld met Internet Explorer, welke je hier kan ophalen. :)

Mocht je er dan nog niet uitkomen: problemen met OE/IE horen in Software Algemeen, en vergeet niet voor je een nieuw topic opent het stappenplan door te nemen. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.