Toon posts:

Parameters versturen zonder refresh

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Ik ben bezig om een website te koppelen aan een betaal service maar daarvoor moet ik parameters verzenden met het zogenaamde GET commando volgens de handleiding. Nu heb ik geen flauw benul hoe dat moet en ik heb na 3 uur zoeken nog niks erover gevonden. De url die ik zou moeten versturen zou er ongeveer zo uit komen te zien:

https://betaalservice.com...nt_address=Nachtegaallaan 10&client_zip=6711RL&client_city=Vleuten&client_country=NL&client_language=nl

Wie kan mij uitleggen hoe ik dan via het GET commando dit zou moeten doen?
Letterlijk in de handleiding staat:
"De overdracht van informatie met parameters van de merchant website naar de Payment Service wordt volgens de methode GET uitgevoerd, zoals beschreven is in het CGI-script protocol."

Alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2004 00:16 ]

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Kan je ons iets meer informatie geven over wat je precies aan het doen bent? In je post schrijf je bijvoorbeeld dat je een bepaalde URL uitvoeren via een Get commando. Door welk systeem moet dit bijv. gedaan worden?

Ik heb n.m.l. het idee dat je een stuk programma wilt maken dat een connectie met een bepaalde server maakt en de informatie die in de url staat via een GET-Request uitvoert. Daarvoor zou gebruik gemaakt moet worden van encryptie? In dat geval zou ik op zoek gaan naar een https bibliotheek.

[ Voor 42% gewijzigd door Infinitive op 08-02-2004 00:21 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet die url als het ware verzenden naar de betaalservice om de betaling te initieren, en dit moet volgens die handleiding dus met de GET methode. Ik werk verder met PHP als je dat bedoelde? 8)7

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 00:22:
Ik werk verder met PHP als je dat bedoelde? 8)7
Zet dat dan in je titel zoals we in de stickies vriendelijk verzoeken ;)

Verder: een GET request is gewoon de standaard manier om een pagina op te vragen. Op www.tweakers.net klikken is dus al een GET-request. Je moet gewoon even op www.php.net opzoeken hoe je een pagina moet binnenhalen :)

Al met al zoekertje en handleidingwerk, dus dicht.

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.