Verwijderen contactpersonen uit MSN

Pagina: 1
Acties:

• mannegie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-08 14:32
Een kennis van mij heeft een aantal dubbele contactpersonen in MSN explorer zitten.

Als geprobeerd wordt met het aanvinken van de contactpersoon en vervolgens klikken op verwijderen, komt er een pop-up waarin je niets meer kan doen, behalve op annuleren klikken.
Een enkele keer verschijnt een pop-up waarin staat dat het script niet goed uitgevoerd kan worden en of je toch door wilt gaan. Bevestigen met Ja heeft geen zin, het script wordt niet uitgevoerd.

Heb al rondgespeurd op Google, maar daar wordt constant verwezen naar Messenger, terwijl we het hier hebben over de email onder MSN explorer.
Ik heb al gekeken of het met de instellingen van de Internet Explorer te maken kon hebben, of dat de contactpersonen in het adresboek van Outlook Express stonden, maar dat is niet het geval.
Wel kom ik in de map: Documents and Settings/Wil/Application Data/MSN6/UserData/{lange mapnaam}/Hotmail een bestand tegen contact.dbx.
Met een oud dos-progje (ja, ik weet het :+ ) kan ik hierin kijken, en het lijkt dat hierin de contactpersonen worden opgeslagen.
Ik krijg het echter niet voor elkaar dit bestand te openen.

Iemand enig idee hoe deze contactpersonen te verwijderen uit MSN Explorer?

Gewerkt wordt met Win Xp Pro.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• mannegie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-08 14:32
Heb het gevonden, je kunt - indien je problemen hebt via MSN Explorer - de contactpersonen verwijderen met de Internet Explorer.

Als je hier op inlogt, is het wel mogelijk om een contactpersoon eruit te knikkeren.

Topic kan wat mij betreft gesloten worden.