Toon posts:

Print probleem met DVD covers en HP 720c

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer nu al de hele avond om een DVD cover fatsoenlijk af te drukken met een HP 720c maar constant print hij niet de laatste centimeter :(
Ik heb al diverse programma's gebruikt van Nero Cover design tot CoverXP tot Covermultiprint, ook klooien met printer settings heeft geen resultaat. Het printen staat natuurlijk op landscape (heb die ander natuurlijk ook uitgeprobeerd, maar die was zoiezo te kort...)

Tevens heb ik voor een nieuwe driver gekeken, maar HP zegt dat ik al de laatste heb, dus updaten was geen optie...

In de search kon ik niet een soort gelijk probleem vinden, dus vandaar dat ik me afvroeg of misschien een van jullie me kon helpen met dit vage probleem...

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 00:21

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Ik neem aan dat de DVD cover goed is, misschien is het een optie om die te openen in een foto bewerkings progje en dan opnieuw op te slaan met een nieuwe naam en als jpg.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Verwijderd

Topicstarter
Als ik hem alleen de omtrek laat uitprinten dan mis ik wederom een cm aangezien hij de buitenste (rechter) zijde ook bij de omtrek niet uitprint, dus aan het plaatje kan het niet aan liggen volgens mij, maar ook deze heb ik een aantal verschillende geprobeerd, maar allemaal met hetzelfde teleurstellende resultaat :(

Verwijderd

Met photoshop proberen? Had namelijk ook een probleem met die proggies en doe het nu met photoshop en zonder enig probleem tot nu

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:31
Staan de marges niet gewoon te klein??

Ik gebruik altijs Nero Cover Design icm HP 930c en bij mij past het prima.

Bekijk eens wat de marges zijn van je printer

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 11:01
Staat je printer niet toevallig op papier soort Letter in plaats van A4? Ik heb een engelse versie van XP en deze installeerd de printer standaard met het papiertype letter ingesteld. Amerikaans papier moet blijkbaar kleiner zijn dan A4 waardoor ik zelf ook vreemde resultaten kreeg bij het afdrukken :P.

Verwijderd

Topicstarter
Jah klopt, maar ook dit had geen nut...
Het lijkt me eerder dat het fout zit in de marges van de printer, alleen die kun je nergens in zo'n programma inkloppen zoals bij Word oid...
Ben alleen een leek op het gebied van PS, maar ik zal het straks toch eens gaan proberen of het daar dan wel mee gaat :)
Pagina: 1