Packerd Bell kan niet inloggen na HD toevoeging

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-03 16:12
Een collega van mij heeft een Packerd Bell computer die na het toevoegen van een HD steeds na het inloggen op het welkomsscherm na een bepaalde korte tijd terug gaat naar het welkomsscherm. Hij ziet kort de desktop en dan keert hij weer terug.
ben met een computer bezig heb er een hd bij gezet master en slave staan goed maar als ik hem nu opstart begint hij iedere keer opnieuw opte starten een paar seconden krijg ik het burea blad te zien en dan start hij weer opnieuw op
Hij heeft ook al geprobeert de hd bij zijn brander te plaatsen, maar dit maakte geen verschil.

Kan dit te maken hebben met het activeren van windows? Ik heb dit namelijk al eens gehad met een fout geactiveerde XP.

Als hij de harddisk verwijderd, is het probleem ook weer weg.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-03 16:12
Niemand?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Verwijderd

Probeer eens alleen de spanning op de HD aan te sluiten en niet de IDE kabel. Hiermee kun je achterhalen of het een voedingsprobleem is of niet.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

En wij moeten binnen 17 minuten reageren?

Met zulk mentialiteit kun je het hier wel schudden.

Dit topic is gesloten.