Toon posts:

Pc start spontaan opnieuw op ?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een asus K7v mobo met een amd athlon 700 als tweede pc'tje winxp pro.
laatst heb een 32 mb synergy vga kaartje (tnt2 nvidia chipset) gekocht en er in gezet en het werkte op het eerste gezicht goed totdat k een UT ging spelen ,
opeens tijdens het spelen start m pc opnieuw op.
windows zelf geeft aan een conflict te hebben met de kaart als ie opnieuw opstart.
Ik heb m mobo bios al geupdate,nieuwe driver download maar veel verbetert t nie.
hebben jullie een id

thx alvast

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat zijn de voltages die de voeding aggeeft onder stress? En watvoor voeding heb je in je pc zitten?

[ Voor 28% gewijzigd door Pollewob op 07-02-2004 23:03 ]

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:26

Spockz

Live and Let Live

Dit kan komen omdat je voeding brak is. Als je speelt dan trekt je systeem wat meer van je voeding en als die dat niet aan kan dan komt er te weinig (of teveel) stroom door en dan valt je pc gewoon uit. Nieuwe voeding wil misschien wel helpen.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 23:00:
Ik heb een asus K7v mobo met een amd athlon 700 als tweede pc'tje winxp pro.
laatst heb een 32 mb synergy vga kaartje (tnt2 nvidia chipset) gekocht en er in gezet en het werkte op het eerste gezicht goed totdat k een UT ging spelen ,
opeens tijdens het spelen start m pc opnieuw op.
windows zelf geeft aan een conflict te hebben met de kaart als ie opnieuw opstart.
Ik heb m mobo bios al geupdate,nieuwe driver download maar veel verbetert t nie.
hebben jullie een id

thx alvast
Lijkt mij een IRQ probleempje.... Deelt je videokaart een IRQ met bijvoorbeeld je netwerkkaart???

Heb ook zulke problemen gehad, maar het kan echt vanalles zijn.
Mijn Geforce 4 Ti4200 liep vast op me oude systeem (nu gelukkig niet meer)

Verwijderd

Topicstarter
Er zit een 350 watt voeding in. voltages moet k nog ff opzoeken

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 11:38
Staat het automatisch opnieuw opstarten bij vastlopers niet nog aan bij je? Als je dat uit zet dan krijg je gewoon een blauw scherm en een foutmelding.

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / RTX 5070 Ti

Pagina: 1