Toon posts:

[MSN] kan niet verbinden: 0x81000301

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren mijn windows 2000 pc geupgrade naar XP pro. Na de installatie kwam ik er achter dat msn niet meer wilde verbinden. Omdat msn ook op de andere pc's binnen mijn LAN niets deed, dacht ik aan een storing bij msn. Maar ik heb nu wat mensen gesproken, en die kunnen nog wel gewoon inloggen. Deze mensen hebben net als ik wanadoo. Ik zit achter een router (sitecom) en ik heb ongeveer een maand geleden een firmwareupdate gedaan. Ik heb ingelogd met verschillende accounts, maar ook dit werkte niet. Ik zal op GOT ook ergens de oplossing dat ik moest telnetten naar messenger.hotmail.com:18nogwat, maar hier kreeg ik een vervelende timeout. Ik heb alle pc's in het netwerk uitgezet, behalve 1 om het daar te proberen maar ook dat werkte niet. Ik heb inmiddels Windows messenger 4.0, MSN Messenger 6.1 en AMSN geprobeerd, maar geen van deze werkte.

Ik heb alles gedaan wat google en GOT mij vertelden, maar nog steeds kan ik niets. DMZ staat aan richting mijn pc, dus een poortmappingprobleem zou et ook niet kunnen zijn. Ik kon ook niet inloggen op ICQ...

Ik heb nou echt geen idee waar het aan zou kunnen liggen, of hoe ik dit kan oplossen...

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
*grote schop, sorry*
Maar heb je hier al een oplossing voor gevonden ?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
0x81000301 msn
G33rt schreef op 18 maart 2004 @ 21:19:
Voor dat iedereen moord en brand gaat schreeuwen:

[...]

het is dus recentelijk* bijgewerkt :)

* 19:56 GMT, 20:56 MET, een klein half uur geleden dus
momania schreef op 18 maart 2004 @ 21:20:
even quoteje uit de faq:

[...]

Als iedereen geduld heeft, kunnen jullie straks vanzelf wel weer allemaal met elkaar MSN'en :P
gewoon even geduld hebben, msn problemen (check ook de status pagina of mijn quote) :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-04 19:31

momania

iPhone 30! Bam!

Zie ^^ :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.