Toon posts:

Opvolger 6310i met zelfde carkitsaansluiting ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
Was vandaag in een Orange shop voor een mobieltje voor mijn vriendin.
Voor mezelf ook even geinformeerd; heb in mijn bedrijfsauto een (niet te wijzigen) Nokia Cark-91 carkit en wil daar een nieuwe telefoon in.
Heb nu een 6210.

Ik kreeg van de verkoper te horen dat ik even moest wachten wilde ik er echt op vooruit gaan omdat er een opvolger voor de 6310i komt met oa. een kleurenschermpje...

Iemand enig idee welk toestel dat dan is ? Bij Nokia kon ik geen ander toestel vinden die in dat carkit past, zou het dan een echt totaal nieuw ding zijn ??

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 11:38

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Heel simpel:

Is er niet, en schijnt er ook niet te komen....

Tip:
Koop volgende keer een bluetooth carkit, zal dit probleem niet meer voorkomen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 11:38

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Owja, degene die dat gezegd heeft, verzint dat. (of moet hele goeie bronnen hebben)
Nokia heeft altijd gezegd dat er geen opvolger zou komen van de Nokia 6310i, met de reden dat de aansluiting van de Nokia 5110 --> 6310i sterk verouderd zou zijn.

Ik verklaar ze voor gek, maarja mijn standpunt tov Nokia is ondertussen wel duidelijk. Nokia is heel erg marketing gericht, waarschijnlijk iets te erg. Wat dan ook weer ten koste gaat van hun klantgerichtheid, wat weer hun kop gaat kosten.
Nokia zal vast wel met een soortemet opvolger komen van de 6310i, maar ik weet voor 90% zeker dat Nokia het gewoon vertikt om een opvolger te maken die ook in de Cark-91 past. Hiermee zal Nokia vast en zeker veel zakelijk mensen tegen zich in krijgen. Als het aan Nokia ligt kopen we allemaal momenteel een Nokia 6610 met een Cark-126 en over 1,5 à 2 jaar gewoon weer een nieuwe carkit van circa € 150-200 (excl. inbouw) omdat we wel weer eens een keer een nieuwe mobiel willen (als hij niet stuk gegaan is)

Maar als wij, slimme tweakers nou gewoon verder kijken dan ons neus lang is, en lekker een BlueTooth carkit kopen (van mij apart van Nokia) dan is het voor ons in ieder geval niet nodig om na 2 jaar een nieuwe carkit te kopen omdat een bepaalde fabriekant het weer eens nodig vind om zijn aansluiting te wijzigen.

Amen....

SonyEricsson HCB-30 bluetooth carkit
Nokia Cark-112 bluetooth carkit
Parrot CK3000 bluetooth carkit

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"