Dag, toen wij de ipaq kochten stond er reeds een tomtom versie op. Hierop was de kaart van nederland aanwezig, via GPS konden we 3D onze weg volgen. Doordat de ipaq fouten aangaf hebben we deze leeg moeten maken met de resetfunctie van de ipaq. Nu is ook TomTom verdwenen, kunt u ons misschien vertellen welk produkt dit was, evt. voor heel West europa?En wie kan me vertellen dat ik dit weer inordekan maken en wat ik hier voor nodig heb.
Als je de originele CD-Rom erbij hebt gekregen van TomTom bij die Ipaq kan je hem zonder problemen en heel simpel zelf weer op de Ipaq zetten.
Zorg dat je PDA verbonden is met de PC, en dat Activesync goed werkt. CD erin en de rest gaat bijna vanzelf.
Zorg dat je PDA verbonden is met de PC, en dat Activesync goed werkt. CD erin en de rest gaat bijna vanzelf.
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Dan heb je een probleemVerwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 21:08:
ik heb er geen cd bij gekregen
[ Voor 11% gewijzigd door Br@m op 07-02-2004 21:09 ]
Wies HenkVerwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 21:10:
hoe kan ik daar aankomen henk
Waar je die Ipaq hebt gekocht of anders nieuw kopen. Maar dan kan je beter effe wachten. Want binnenkort komt er waarschijnlijk TT3 uit
Zeker tweedehands gekocht? Vette pech, je zult TomTom dan nu echt moeten aanschaffen. Of wat had je verwacht, dat wij bij wijze van magie jouw spulletjes na een harde reset weer tevoorschijn kunnen toveren? Dacht het niet.
www.tomtom.nl
www.tomtom.nl
Alors.
Pagina: 1