Toon posts:

drivers compaq presario 7568

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist win 98 geinstalleerd op een compaq presario 7568 (pentium III 500 mhz, geintegreerde grafische kaart), maar nu heb ik problemen met de beeldschermresolutie. Deze is alleen op 16 kleuren in te stellen.
Ik heb al overal gezocht voor beelschermadapter drivers maar kan ze echt nergens vinden. Wie kan me helpen?

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
OK, dan hier maar verder :D
http://h20015.www2.hp.com...lang=en&pagetype=software :X moeilijk

Moet wel toegeven dat google/gotsearch idd niets gaf :)

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Verwijderd

Topicstarter
die had ik ook al gevonden maar daar heb ik helaas niks aan, staat geen specifieke driver bij.

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 20:57:
die had ik ook al gevonden maar daar heb ik helaas niks aan, staat geen specifieke driver bij.
Probeer eens wat hardware-info te achterhalen met AIDA32

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Zoals in de link van Lalaland staat, gaat het om een Whitney 810/810e driver.

Dat is er een van de Intel 810 chipset. Zoek even op de site van Intel, daar kun je altijd een recentere driver met betere DirectX ondersteuning vinden.

Verwijderd

Topicstarter
EINDELIJK!!!!! hartelijk dank akimosan!!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mooi. Zou trouwens eens kijken naar Windows 2000 professional om op die laptop te zetten. Draait waarschijnlijk ook heel mooi en stabieler dan Win98. Zomaar een tip.
Pagina: 1