ADSL van HetNet Wireless Annex B, help me

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Beste mensen,

Ik leg op dit moment bij vrienden een adsl lijn aan over ISDN (annex b dus), met als provider HetNet.

Ik heb ook een wireless router met modem (annex b) gekocht, een SMC barricade van 175Euro bij de mycom. Ik wilde het ding echter aanlsuiten, maar het werkt totaal niet. Ik kan wel de router benaderen (zowel wireless als met een utp kabel), maar zodra ik in wil bellen blijft de pc kiezen (win XP).

Ik heb de tutorial van de mycom gedwonloadt (ik heb de machine daar gekocht) maar het helpt niet.

Ook als ik bij advanced settings-> status, de connect knop indruk, gaat de router even denken en refresht hij de html page, maar hij wil NIET connecten.

Kan iemand me aub helpen (bv met een stap voor stap gids, ofzo)?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-05 16:45
Volgens mij is er iets mis met de connectie zelf, dus je volgorde van splitter of iets in die richting. Of je wachtwoord is fout.. Maar niet een probleem van de router.

http://www.weethet.nl/dutch/adsl_mxstream_isdn_setup.php kun je het maybe op vinden (stond in de FAQ :))

|>

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En nog crossposten ook, foeiiii

ADSL van HetNet Wireless Annex B, help me

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dubbel, deze gaat dus dicht ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.