Toon posts:

[PC/PS2/XBOX] EURO 2004

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inleiding
Na een beetje surven op de EA site kwam ik deze eerste screens tegen die zojuist uitgegeven zijn door EA Spanje. De plaatjes zien er super uit en zeer gedetailleerd. Zeker voor een spel die nog in de pre-alfa fase zit.

Screenshots
Hieronder dus de Allereerste screenshots (vrijgegeven door EA Spanje)

Afbeeldingslocatie: http://www.espana.ea.com/graphics/screenshots/10468.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.espana.ea.com/graphics/screenshots/10476.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.espana.ea.com/graphics/screenshots/10470.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.espana.ea.com/graphics/screenshots/10474.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.espana.ea.com/graphics/screenshots/10469.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.espana.ea.com/graphics/screenshots/10466.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.espana.ea.com/graphics/screenshots/10465.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.espana.ea.com/graphics/screenshots/10471.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.espana.ea.com/graphics/screenshots/10467.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.espana.ea.com/graphics/screenshots/10464.jpg

^ De screenshots hierboven zijn van de [PC/PS2/Xbox]

System Specs

• 700 MHz Intel Pentium III or equivalent
• 128 Megabytes of RAM (256 MB for Windows XP and Windows 2000)
• DirectX 8.1 Compatible 3D accelerated 32 MB video card or equivalent
• 56k Modem for online gameplay
• 8X Speed CD-ROM/DVD-ROM
• 1 GB free hard disk space (750 plus space for saved games and DirectX 8.1)
• DirectX 9.0b Compatible Sound Card
• Keyboard and Mouse

Links
EA Sports
Electronic Arts

Mijn vraag aan jullie is. Wordt dit een verbeterende FIFA 2004 of is het net zo brak als de voorganger? Ik ga hem in ieder geval kopen. Als FIFA fan moet ik uitteraard alle delen hebben :)

:? Is er een demo beschikbaar?
Ja, de demo is ondertussen ook aanwezig Hieronder 2 mirrors:

EURO 2004 Demo [Mirror #1]
EURO 2004 Demo [Mirror #2]

:? Is er een programma om een hele wedstrijd te spelen?
Ja die is er. Je kunt hem hier downloaden.

Dit topic wordt geüpdate als er meer nieuws is.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42

-SaveMe-

-klik-

Mja,

Als je het mij vraagt eerder het gebruikelijk EA-uitmelk-principe;
Er is een een groot tournooi, dus mooi de gelegenheid om naast de jaarlijkse
sequels er nog ff eentje tussendoor te gooien.

MAW, goed voor de kas van EA, want er zijn er velen die net als jij -God mag het weten waarom- elk deel in een reeks, in dit geval de FIFA reeks, aanschaffen.

Maar als gamer die af en toe wel eens een potje voetbal wil spelen op zijn/haar console/pc absoluut niet de moeite van het aanschaffen waard. Zeker niet als je al een van de voorgaande delen in je bezit hebt.

En EA staat ook niet echt bekend om haar revolutionaire aard. Ik verwacht dus qua gameplay weinig substantiele wijzigingen tov het laatste deel.

En dat het Nederlands elftal er naar alle waarschijnlijkheid ook in mee doet, ach, jaren geleden had dat nog wat gehad, maar tegenwoordig kunnen ze mij en, velen met mij, in het 'echie' al niet meer boeien, dus laat staan in het laatste brouwseltje van EA.

Je begrijpt em al; ik pass :P

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kansloos in mijn nederige opinie. Uitmelken houdt een keer op, en meestal op een punt dat een concurrent met een produkt dat half zo uitgebreidt is een gigantisch deel van je klantenkring TOCH afsnoept. Sinds FIFA 98 RTCW heb ik de EA melkkoe al afgezworen (99 en 2k nog wel gespeeld) omdat er gewoon niks meer aan verbeterde, geen diepte in het spel, geen betere gameplay, de concurrentie was ze al ver voorbijgesneld als je graag een ECHT voetbalspel wil hebben (waar je virtueel moet kunnen voetballen).

Het enige pluspunt van FIFA was en is dat de graphics steeds mooier worden...mja, als het alleen draait om mooie voetballers kunnen laten zien zet ik wel een voetbalwedstrijd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 21:37:
Sinds FIFA 98 RTCW heb ik de EA melkkoe al afgezworen
Vond je die niet goed, of die daarna niet? Volgens mij zat er in RTCW het zaal voetbal, en dat was geweldig leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op 08 februari 2004 @ 21:49:
[...]

Vond je die niet goed, of die daarna niet? Volgens mij zat er in RTCW het zaal voetbal, en dat was geweldig leuk.
Die daarna niet :) RTWC vond ik destijds bijzonder goed geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal er grafisch wel weer leuk uit gaan zien, maar het belangerijkste is de gameplay, ik wil niet negatief overkomen oid, maar ik heb er geen hoge verwachtingen van.
Om eerlijk te zijn vind ik het uitmelkerij van de bovenste plank en heeft de fifa serie mij de laatste jaren totaal niet meer geboeid, vooral dankzij de prut gameplay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, de zoveelste FIFA... Ben eigenlijk gek dat ik 2004 gekocht heb. Heb het wel een beetje gehad met EA, want ze melken alles uit tot ik-weet-niet-waar, ze doen nog steeds niks aan Xbox Live, en brengen nou net niet de twee sports-titels uit in Europa waar ik op zit te wachten (Nascar en MVP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

de fifa serie van EA is sinds '98 niet meer goed geweest. Irritante gameplay en controls die godsonmogelijk zijn geworden om een btje te kunnen 'trucen'. Nee sensible soccer is nog beter dan fifa 2k4 en mijn voorspelling is dat deze versie niet veel beter zal zijn.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Voor de liefhebbers, de demo is nu hier te vinden:

http://www.gamershell.com/download_5602.shtml
ftp://ftp.ea-europe.com/s...2004/Euro_PC_DEMO_EFr.exe

[ Voor 26% gewijzigd door aftermath op 19-04-2004 15:39 ]

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Heej, dat ga ik dalijk eens goed bekijken. Het zal wel geen topspel zijn, maar als het net zo'n arcade spel is als dat wk 2002 spel kan het best leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.euro2004game.ea.com/nl/graphics/1834.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.euro2004game.ea.com/nl/graphics/1841.jpg
En hier de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het na world cup 98 allemaal niet meer zo leuk :P Het is op de een of andere manier gewoon veel minder leuk, want het is ook veel ingewikkelder enz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:08
Is deze demo ongeveer hetzelfde als die van Fifa2004? Dan hoef ik um namelijk niet te downloaden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
dimitio schreef op 19 april 2004 @ 20:07:
Is deze demo ongeveer hetzelfde als die van Fifa2004? Dan hoef ik um namelijk niet te downloaden :+
Ik ken de controls nu nog niet echt maar het ziet er iig wel aardig uit.
Lijkt wat meer op voetbal dan FIFA2004 maar ik kan pas wat zeggen als ik de controls onder de knie heb (die je natuurlijk weer niet naar eigen smaak kan aanpassen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de graphics zullen wel weer mooier zijn, maar realisme zal ver te zoeken zijn :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:45

ko9

laat me raden... NL 11-tal zal der wel weer niet inzitten ivm licentie? Dan houdt het voor mij zowiezo al op. Gameplay zal nog wel hetzelfde zijn als in 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Copy / Paste van de EA site
]
Uiteraard met Oranje, maar zonder de namen en gelijkenis van het Nederlands Elftal.

Je kunt in UEFA Euro 2004™ wel met het Nederlands elftal spelen, maar de game bevat niet de echte namen en gelijkenissen van de Nederlandse spelers.

EA heeft de licenties voor alle andere nationale elftallen van Europa verkregen, maar is er niet in geslaagd om die van het Nederlands elftal veilig te stellen.

De spelers van de nationale elftallen van andere Europese landen zijn wel met naam en gelijkenis opgenomen in de game. Je kunt het dus als Oranje opnemen tegen de teams waarin grote vedetten als Beckham, Zidane en Figo hun kunsten vertonen.
Lekker dan, Alle teams zitten erin, behalve het NL elftal... Ja ok. er rennen 11 oranje gekleurde spelers over het veld. Kun je scoren met Van der Sor, en van Nostelraaij... :|

Ben de demo aan het downen, eens kijken of de keepers in tegenstelling tot 2004 wel brains hebben..

[ Voor 14% gewijzigd door Calitomnication op 19-04-2004 20:24 ]

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Calitomnication schreef op 19 april 2004 @ 20:21:
Copy / Paste van de EA site

[...]

Lekker dan, Alle teams zitten erin, behalve het NL elftal...
Nee ze zitten er wel in alleen je moet ff de namen editten. Das niet zo erg. Als de gameplay deze keer goed is maakt dat niet uit. PES3 had ook geen licentie voor het NL XI-tal maar er zijn tig patches.

Maarja ik ben bang dat er nog een hoop mis is. Zo te zijn zijn die schijnbewegingen weer zo traag en amper te onderbreken. Ik heb altijd het gevoel dat ze er in zitten om schijnbewegingen als feature te kunnen noemen dan dat ze echt nuttig zijn in je spel. Dit in tegenstelling tot PES3/WE7:i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Heeft iemand een directe link naar de demo? Ik kan niet serven, msn/mirc/downloaden gaat wel :x

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:39
Als er een ding zeker is in het leven dan is het dat er elk jaar een nieuwe FIFA uitkomt die voor 95% hetzelfde is als zijn voorganger. Behalve in de jaren dat er een groot toernooi is: dan komen er twee FIFA's uit waarvan de tweede voor 99% hetzelfde is.

EA is gewoon de kampioen van het uitmelken. Dit zou op zijn best een add-on van 19 euro moeten zijn voor FIFA 2004, maar nee hoor. Kost gewoon weer 50 euro.

En het vreemde? Hele volksstammen kopen het nog ook :z

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op 19 april 2004 @ 20:55:
Als er een ding zeker is in het leven dan is het dat er elk jaar een nieuwe FIFA uitkomt die voor 95% hetzelfde is als zijn voorganger. Behalve in de jaren dat er een groot toernooi is: dan komen er twee FIFA's uit waarvan de tweede voor 99% hetzelfde is.

EA is gewoon de kampioen van het uitmelken. Dit zou op zijn best een add-on van 19 euro moeten zijn voor FIFA 2004, maar nee hoor. Kost gewoon weer 50 euro.

En het vreemde? Hele volksstammen kopen het nog ook :z
Ja zo is het.

Beetje jammer idd dat zoveel mensen het nog kopen ook.
Ik heb ff zitten spelen maar het lijkt me niet echt een spel wat je lang blijft spelen.
Gauw weer terug naar PES3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:08
Leuk geprobeerd (net ff demo gespeeld) maar nee sorry, ik ga weer verder met PES3 :)

A. De gameplay is nog steeds zo slecht als het maar kan
B. Het loopt voor geen meter (stotterig)
C. De graphics zien er niet uit.
D. Het is Fifa :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FIFA2004 is me zo tegengevallen en deze screenies zien er weer zo 'FIFA' uit dat ik de demo niet eens ga downloaden en het spel dalijk al helemaal niet.

PES/WE7i is the game for me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem net ff geprobeert, maar vind het NIX aan, veel van hetzelfde enzo, en wat iedereen zo geweldig aan die graphics vind snap ik al helemaal niet :?

Doe mij we7 maar..

bye.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het eerste wat mij opvalt: Heeft de originele bal van Euro 2004 niet 2 ringen ipv die kruizen?

Voor de rest, zal wel weer net zo zijn als alle andere voetbalgames. Standaard. Nooit echt eens spectaculaire veranderingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Die graphics zijn idd niet zo geweldig. Textures vind ik vooral erg matig (ook op hoge kwaliteit geprobeerd met de Demo factory). Vooral de shirts vind ik er niet uitzien.
Wat ik wel mooi vind zijn de animaties als een speler een kaart krijgt of als er een corner getrapt gaat worden. Dit soort dingen zou ik nog wel graag in PES/WE willen zien maar verder.....
Belichting is ook wel goed gedaan.

Ik heb even met Spanje tegen Portugal gespeeld en de basisopstelling klopte al niet. O.a. linksbuiten op rechts en vice-versa. Erg slordig vind ik ondanks dat het een demo is want je kan je opstelling al niet wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het net zo speelt als fifa2004 dan zou ik het absoluut AFRADEN om aan te schaffen want wat voel ik me genaaid en stom dat ik die versie heb gekocht!!!
Wat kan ik me doodergeren aan dat spel want het is te triest met hun oh zo mooie "off the ball control" wat voor geen meter werkt!!!

Heb voorheen sinds de 1e van FIFA ze allemaal gespeelt maar als ze blijven zoals de laatste hoeft het niet meer van mij. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Weet iemand de toetscombo's?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier heb ik dus op zitten wachten :)

De tool om alles aan te passen aan de EURO 2004 demo :)

EURO 2004 Game Settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:18

Smoonshine

Feyenoord!!

Mwoah, gisteren ook even een potje gespeeld en hier mijn eerste indruk:

Ik moet zeggen dat ik het wel een verbetering vind ten opzichte van fifa 2004. Nu was dit ook niet zo heel moeilijk, maar toch.

De speelbaarheid
De speelbaarheid is een stuk verbeterd, dit komt waarschijnlijk vooral doordat de keepers niet zo beroerd zijn als in 2004 en ook komen je spelers inlopen op de bal. Toch heb ik nog steeds het idee dat de spelers als een stel houten klazen over het veld hobbelen. Ook het om de as draaien gaat zo traag als dikke stront door een trechter. Tot slot mis ik nog een beetje het overzicht, je ziet zelden tot nooit de speler die je aan wilt spelen. Je ziet dus ook niet of er een computer speler bij staat. Dit is natuurlijk te verhelpen door een andere camera te nemen, maar ik heb er niet één gevonden die aan mijn eisen voldeed.

De graphics
Deze vielen me dus (net als in fifa2004) enorm tegen. Fifa 2003 zag er beduidend beter uit, ik snap ook niet dat ze de grootte van de shirtjes en gezichten omlaag hebben gegooid. Het publiek daarentegen vind ik wel erg mooi gedaan (voor zover je dat mooi kunt doen), er komt continu beweging van de tribune en het ziet er ook erg fanatiek uit. Ook het stadion waar ik in speelde zag er goed uit. Tot slot valt me op dat ik het spel met geen mogelijkheid vloeiend aan het lopen krijg, terwijl ik toch ruimschoots boven de minimale systeemeisen zit. Nah ja, ik zal eens een driverupdate doen en kijken wat het scheelt.

Conclusie
Ondanks de nog steeds grote minpunten is het wel een vooruitgang op Fifa 2004. De speelbaarheid is verbeterd en doordat er niet zoveel teams zijn, is er ook meer aandacht besteed aan elk team. Neemt niet weg dat ik vind dat het nog steeds ver achter blijft op Pro Evolution Soccer 3. Fifa speelt gewoon te statisch en je hebt niet echt een gevoel van vrijheid op het veld. Dit wordt voor mij dus sowieso geen kopertje.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Grappig, ik heb vandaag ontdekt dat de demo uit was. B)
Normaal weet ik het al weken van te voren, leef ik er erg naartoe om dan vasthoudend aan ongegronde [nouja, heb aan fifa99 en voorgangers veel plezier gehad] hoop het demo uit te proberen.
Toevallig kwam ik het bericht ergens tegen dat de demo uit was en dus net maar eens even gedownload.
Wieweet, als het morgen regent, dat ik hem installeer.
Een en ander klinkt weinig hoopvol.
Zal ook wel wennen zijn als je WE en Pes gewent bent, grijs gespeelt heb en nog steeds niet van ophouden weet.
Zo was het in het begin ook erg wennen aan de gameplay van pes omdat het totaal anders speelt.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:41

Pubbert

random gestoord

Net even gespeeld, de graphics en geluid zijn weer in orde, alleen jammer dat Nederland weer verneukt is :( Spelers heten NED 1 tm NED 50) Ik herken ook geen enkel nederlands gezicht. Jammer, maar dit is natuurlijk de schuld van de KNVB.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 19:51
Boeit me niet hoe het eruit ziet en hoe het speelt, dat stelletje melkhoeren heeft de complete lan en direct ip optie eruit gelaten. En laat de fifa serie nou op lans WEL leuk te zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dit toch met graphics van 2003

zien er beter uit hebt je fifa 2003 gecheckt naar 2004

man het lijkt wel of ik 2000 speel graphic wise als ik 2003 speel pal

naar dat ik fifa 2004 of euro 2004 speel jah ok publiek mag beter maar

voor de rest ziet het er allemaal prima uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:18

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 08:21:
wat is dit toch met graphics van 2003

zien er beter uit hebt je fifa 2003 gecheckt naar 2004

man het lijkt wel of ik 2000 speel graphic wise als ik 2003 speel pal

naar dat ik fifa 2004 of euro 2004 speel jah ok publiek mag beter maar

voor de rest ziet het er allemaal prima uit
Als je goed kijkt, dan zie je gewoon dat de resolutie van de shirts in de 2004 versies lager ligt dan in die van 2003. Ook de textures van de gezichten zijn niet om over naar huis te schrijven kwa resolutie. Ook het veld en de stadions zijn in Fifa 2004 van een lagere kwaliteit dan in 2003. Daar komt nog bij dat Fifa 2004 gewoon niet lekker speelde en je hebt met elkaar een matig voetbalspel. Vorige Fifa games speelde ik altijd het hele jaar door. Ik heb zelfs nog actief shirtjes gemaakt voor Fifa 2003 en even voor 2004 (ik weet dus zeker dat die kwaliteit gewoon lager is). Maar na 1 seizoen Fifa 2004 ging het spel in de kast en is er ook niet meer uitgeweest. Fifa heeft bij mij gewoon flink afgedaan en de demo van Euro 2004 beloofde alweer niet veel goeds.

Zo, dan ga ik nu maar weer even PES'sen. Kwa speelbaarheid en graphics 10x beter dan dat uitmelkproduct van EA.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

kheb het op de xbox gespeeld, tering de gameplay is nog steeds te snel en te statisch, mijn eerste goal was prompt een omhaal in de kruising :s, nee we 7 is voor mij de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:05
Het gaat idd niet al te best met de FIFA serie. 2002 was voor mij de laatste titel die enigzins leuk was om te spelen. 2003 vond ik totaal niks, en ook 2004 stelde mij teleur. Nu Euro 2004 uitkwam had ik nog enige hoop op een leuk voetbalspel voor de PC, maar helaas is dit spel ook niet veel soeps.
De besturing van je spelers en de mogelijkheden laten af en toe zeer te wensen over. De AI van je medespelers is af en toe ontzettend dom, en de mogelijkheden qua instellingen van de opstellingen en speelwijze is nog steeds te beperkt. Spelers doen gewoon niet wat je zou willen :(
Dat de namen van het Nederlandse elftal er weer niet bij zitten had ik van te voren al verwacht. Jammer, maar helaas. Ik speel dan wel mijn wedstrijdjes met Engeland of Frankrijk totdat dit spel me niet meer kan interesseren, wat helaas denk ik binnen een snelle tijd zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17-09 15:40
Ik heb nu een paar wedstrijdjes gespeeld maar heb gewoon nog geen 1 keer gescoord. Na 2003 dachten ze zeker, we maken het iets onspeelbaarder zoda scoren moeilijker wordt. Het is ze aardig gelukt. De spelers zijn ontzettend sloom, er lijkt een lag van 1 seconden tussen drukken op de knop en de actie te zitten :p
Zelfs tegen Georgië verlies ik dik. En onder welke knoppen ze nou al die fantastische trucjes hebben is me een raadsel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gespeeld voor een paar uurtjes.

hopend dat ik weer het zelfde plezier heb als fifa wk '98

Ik heb helaas geen mogelijkheden gezien om de spelers statistieken en hoofden te veranderen heel jammer.

Waar ik trouwens meest aan ergerde is dat wanneer je een knop indrukt om met een sliding de bal te veroveren, maar voordat er een sliding plaats vind. Je de bal in eens krijgt, en dan automatisch de bal het stadion uit geschiet

verder is er een veel te duidelijk onderscheid welke partij de bal controleert in een spelers duel.

anyway ook super jammer dat nederlands elftal niet echt meedoet, is half te verhelpen met een hollandpatch. maar dan crascht het spel bij spelers wissels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-09 12:14
Ik hoop dat deze een beetje goed is. Ik vind Fifa 2004 namelijk zwaar bagger.
2003 vind ik daarintegen wel erg goed, nou ja goed, leuk om te spelen, zeker in vergelijking met voorgangers. Ik speel 2003 nu ook nog af en toe op mijn ps2.

Ik ga zo de demo wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Hmmz, de ergernis kan af en toe nog best hoog oplopen :{
- Tackels vanaf de zijkant die bestempelt worden als tackels van achteren. Ook tackels die zuiver op de bal zijn worden nog te vaak bestempelt als overtredingen. De scheidsrechter presteerde het zelfs ook eens om te fluiten nog voor een tackle daadwerkelijk ingezet werd op een speler :P
- Keepers die spelers onderuithalen zonder de bal te raken maar er gewoon mee wegkomen.
- Het duwen van een speler wat leidt tot balverlies, waarvoor geen vrije trap wordt gegeven.
- Aannames van de bal die dermate traag verlopen.
- Het aannemen van een stuiterende bal verloopt meestal op eenzelfde manier, waardoor de speler indien deze vlakbij de zijlijn staat deze zonder na te denken over de zijlijn loopt |:( Dit terwijl er toch zeker meerdere manieren zijn om een opstuiterende bal te controleren.
- Computerspelers die getackeld worden staan binnen no-time weer op hun voeten en veroveren daarna de bal weer, wat je zelf als speler nooit lukt.
- Nog wat kleine zaken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 10-05-2004 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:13

zAo

GPLv2 Fanboy

Hebben jullie ook het probleem dat na elke wedstijd de game crasht?
Ik kom na elke wedstrijd weer op mijn desktop uit....

Win XP Pro
ATI 9600 Pro Cat 4.3
AMD 2100
1 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
zAo schreef op 10 mei 2004 @ 19:43:
Hebben jullie ook het probleem dat na elke wedstijd de game crasht?
Ik kom na elke wedstrijd weer op mijn desktop uit....

Win XP Pro
ATI 9600 Pro Cat 4.3
AMD 2100
1 GB
Dat komt omdat je een minder legale versie hebt ;)
Heeft verder niks met drivers of systems specs te maken.

Nog een paar minpunten:
- Keepers lijken wel op de 5m lijn te keepen, vooral bij schoten van buiten de 16m.
- Sommige spelers veranderen opeens van positie terwijl je zelf niks verandert hebt in je teammanagement (denk aan een LM die opeens RV gaat spelen)
- Je hebt maar 3 wissels (duh), maar als je daadwerkelijk 3 wissels hebt toegepast kan je daarna niet meer in je team zelf wisselen van positie. Je kunt dus daarna bijvoorbeeld niet meer een CM van positie laten veranderen met een RM |:(
- DM's zijn alleen te wisselen voor DM's. Dus je bent verplicht om steeds een reserve doelman mee te nemen, en als de computer je team samenstelt omdat er blessures zijn, en er speelt opeens een DM in het veld dan kan je die dus niet wisselen voor een normale veldspeler |:( :P
(Barthez als rechtsback is namelijk een drama en een gele kaarten festijn :X :+)
- Er wordt alleen gewisseld tijdens inworpen. Bij corners, vrije trappen of hoekschoppen niet.

FIFA is naar mijn mening nog steeds voor flinke verbetering vatbaar en domme 'bugs' die in FIFA 2004 zaten zitten nu ook in Euro 2004, wat eigenlijk toch best wel erg jammer is.

[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 10-05-2004 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:39

gws24

Thinking is hard!

Heb het spel even gespeeld maar wordt er niet warm of koud van :O. Het is gewoon een voortzetting van fifa 2004.

Als je trouwens problemen hebt met het installeren van de pc versie kan het door het volgende komen:

Quote:
"Helaas is er een fout is gemaakt met het printen van de serienummers en gametime-codes van EURO 2004. Het blijkt dat het serienummer en de gametime-code verwisseld zijn. Om te installeren gebruik je dus de code die achter op de game-time kaartje staat. Om online te spelen gebruik je de code die achter op de handleiding staat." 8)7

bron: http://eagames.nl/ ==> online help ==> euro 2004

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 14:56

greatgonzo

schit-te-rend!

heeft iemand een mirror voor die patch waarmee je de echte nederlandse namen te zien krijgt? De soccergaming.com links zijn een beetje druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.fifa-mra.com voor die patches

weet iemand hoe je ip 2 ip multiplayer kan doen dus zonder te registreren?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 14:46 ]

Pagina: 1