[RH/OpenSSL]Default page zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 10:39
Beste luitjes,

Ik heb een RH server draaien, met van alles erop, en ook OpenSSL. Maar sinds een tijdje doet de server vrij gek, hij geeft af en toe een default pagina van OpenSSL/Apache. Apache recompilen helpt niet, en met up2date kan ik OpenSSL niet updaten, want die is al de laatste versie.

Verder draai ik kernel 2.4.20-28.9.

Maar het meest gekke is, dat je naast die default pagina helemaal niet meer op die bak komt, noch met SSH noch met DirectAdmin, mail enz.. Maakt niet uit, je kan niet inloggen :?

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? Ik heb de lui van DirectAdmin al gemaild, maar die zeiden dat het echt aan de server lag...

Deze tekst krijg je te zien:
Hey, it worked !
The SSL/TLS-aware Apache webserver was
successfully installed on this website.
If you can see this page, then the people who own this website have just installed the Apache Web server software and the Apache Interface to OpenSSL (mod_ssl) successfully. They now have to add content to this directory and replace this placeholder page, or else point the server at their real content.

ATTENTION!
If you are seeing this page instead of the site you expected, please contact the administrator of the site involved. (Try sending mail to <webmaster@domain>.) Although this site is running the Apache software it almost certainly has no other connection to the Apache Group, so please do not send mail about this site or its contents to the Apache authors. If you do, your message will be ignored.
The Apache online documentation has been included with this distribution.
Especially also read the mod_ssl User Manual carefully.

Your are allowed to use the images below on your SSL-aware Apache Web server.
Thanks for using Apache, mod_ssl and OpenSSL!

[ Voor 47% gewijzigd door simon op 07-02-2004 20:20 ]

|>

• simon
* Kick *

|>

• simon
Please, can iemand mij ooits helpen, het is best irritant :P

|>

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
Waarschijnlijk een config fout.

Controleer je settings in de ssl.conf bestand.

Voor meer hulp kan je hier heen gaan.

en hier een howto voor config van ssl.

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees

• Fatal-Error
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Weet je zeker dat je dan de juiste server voor je hebt? Kun je kijken in de logs van apache of je daadwerkelijk op dat tijdstip een pagina hebt opgevraagd? Want als ook SSH het niet meer doet lijkt het mij dat je op een compleet andere server zit :)

Welcome to the desert of the real.

• simon
Fatal-Error schreef op 09 februari 2004 @ 14:21:
Weet je zeker dat je dan de juiste server voor je hebt? Kun je kijken in de logs van apache of je daadwerkelijk op dat tijdstip een pagina hebt opgevraagd? Want als ook SSH het niet meer doet lijkt het mij dat je op een compleet andere server zit :)
Dat dacht ik ook, maar ik kan niets in de logs vinden, een andere server is 't ook niet, ik heb de ander DA server in't netwerk gecheckt, maar die heeft het én niet en is anders, qua specs..

Die deed 't overigens wel continue goed...

|>

• simon
* Al weer een kickje, dit topic loopt overigens niet erg vlot :P *

Ik heb op allerlei manieren onderzocht of het de andere DA server zou kunnen zijn, en dat bleek em niet te zijn...

Verder; kan ik dat SSH niet gewoon uitschakelen? (vanuit de Apache config wil niet, dan gaat hij helemaal gekke dingen doen :?)

|>

Verwijderd

Kun je het reproduceren?
Komt het alleen voor als je machine start en als je httpd herstart is het verhlopen?
Geeft je /var/log/messages misschien iets weer van: httpd - hostname lookup failed (oid) ?

Het lijkt mij sterk dat het aan SSL zou liggen; omdat deze niet in staat is met header informatie te werken.
Pagina: 1