Keuzes

Pagina: 1
Acties:

• Ikarus
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Topicstarter
Ik heb hier 2 systeempjes staan. De ene moet high end worden en de andere gemiddeld ik heb zelf wel ideeen, maar ik wil jullie tips.

In de high end pc gaat in iedergeval het volgende:

Realmagic hollywood + decoder kaart (pci)
miroHISCORE 3d (voodoo 1/pci)
Lx pro/2 mobo met onboard video (en geluid)
Pentium-1 233 MMX
4x8 mb edo ram

Dan heb ik de volgende keuzes:

Wat is beter/sneller de onboard video(agp 66mhz) te activeren en een pci 3com netwerkkaart te gebruiken of mijn "oude" Matrox Millenium video kaart te gebruiken en een isa 3com kaartje te gebruiken.

Wat is beter/sneller de onboard geluids kaart tegebruiken of de Sound Blaster pci 64 tegebruiken en dan bv die Matrox en 3com pci er in.

Voor meer info post maar.

There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI

Verwijderd

High end ?????

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:22

winnie

de poes...

Der zit inderdaad weinig high-enderigs in. Maar goed, ik begrijp je vraag dus ik doe een poging. Ik weet niet wat voor onboard agp videochip je hebt, maar aangezien je de voodoo1 wilt gebruiken, zal die chip om 2d kwaliteiten gebruikt worden. Aangezien een matrox erg goed is in 2d (de beste), is die keuze snel gemaakt. De matrox. Dan de lankaarten. 3Com is gijn/goed, maar zal maar marginaal meer/beter presteren, dan een no-name isa kaartje. Dus ik zou zeggen: Matrox en isa lankaart.
SB64 s altijd beter dan onboard-audio (wat volgens mij een simpel chippie is).
Dus Matrox, isa-lan en SB64.
High-end: ik neem aan dat jij niet wilt investeren? Want dan zou ik beginnen met een voodoo3 (beter dan een Matrox EN een voodooo1).

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:52
dan toch ff een opmerking van mijn kant :
ik heb een voodoo3 nog nix beters of echt sneller als een banshee zien doen

.