Toon posts:

[ASUS A7V8X-MX] TV-out?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze week de Mycom MyADSL PC ontvangen.
Hierin zit dus een Asus A7V8X-MX Moederbord, in de bios geeft deze aan dat TV-out weergave kan worden ingeschakeld, echter het mb heeft geen tv-out connector en een AGP tv-out bracket heb ik op de Asus site/internet voor dit mb niet kunnen vinden.

Mijn vragen:

1. Is er een tv-out agp module voor dit moederbord leverbaar en zo ja waar?
2. Is er op de VGA connector een tv-out kabel aan te sluiten? (zoals b.v. bij een Matrox g450/550)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, anders post ik het hier ook niet :+

Verwijderd

1. Nee (niet in handleiding, website, specificaties en Google)
2. Nee, want bij een Matrox zit de TV functionaliteit in de chip en niet in het kabeltje. Tenzij je er een scanrate converter tussen gooit (VGA aansluiten op TV / Verwijderd in "TV met VGA aansluiting")

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 19:21 ]

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-08 18:40

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Volgens mij had Asus een module die je in een slot stak en dan had je een DVI connector en een TVout connector.
* mentalmadnizz zoekt even...
http://www.asus.com/products/mb/mb_accessories.htm

hier staat ie tussen, is helaas wel voor de A7N8X-VM, misschien dat je dr wat aan hebt.

[ Voor 37% gewijzigd door mentalmadnizz op 07-02-2004 19:37 ]

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
er zit geen aansluiting op het moederbord voor TV-out, heb ff bij kennis voor je gekeken, dus break-out heeft geen zin, hooguit converter

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien er in de bios de CRT/TV/DVI kan worden ingeschakeld verwacht ik dus dat er met een AGP Riser/addon kaart tv-out kan worden gebruikt.
Pagina: 1