Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik heb eergisteren de slimx gekocht. Ben er erg blij maar heb een probleem met het upgraden. Ik heb deze hele topic doorgelezen (zucht 21 blz) maar mijn vragen zijn nog niet beantwoord. Ik zal jullie mijn probleem voorleggen en ik hoop dat jullie mij dan kunnen/willen helpen.
Als ik de firmware uitpak heb ik een *hex*bestand. Deze brandt ik dan met nero op een rw-cdeetje (heb ook cd-r geprobeerd). Iemand in de topic adviseerde om er ook nog andere data bestanden op te zetten omdat het anders een te klein bestand is en dan leest ie em niet. Misschien dat ik hier de fout in ga (ik ben een leek hoor....huisvrouw!? 8)7 ) wat zijn andere data bestanden die ik erop kan zetten. Als ik in m'n windows verkenner kijk dan zie ik zo veel mappen volgens mij is alles data of is dat niet zo. Maar goed, ik had dus dat *hex* bestand plus een map met foto's op een cd gebrand en dan zegt ie dus "no disc". Ik heb het ook geprobeerd met alleen dat *hex* bestand maar dan zegt ie ook "no disc". Ik snap er niks van. Iedereen zegt dat het zo makkelijk is en ik kom er niet uit :'( Waar moet ik op letten met de instellingen in nero? Of hoef ik niet iets speciaals in te stellen? Moet ik bv multisession branden of niet?
Ik hoop dat jullie mij willen helpen want ik zou toch wel erg graag die nieuwe firmware erop hebben. Alvast bedankt _/-\o_ en sorry voor dit lange verhaal.

Toedeledoki
BigFan

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 21:33
Probeer een aantal verschillende merken cd-r

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:40
Kijk eerst naar de edit!
Misschien helpt het om er muziek bestanden op te zetten, ik denk namelijk dat hij eerst kijkt of er muziek op staat en dat je daarna pas de firmware upgrade keuze te zien krijgt.

Dus: brand een cd'tje met EN muziek EN het .hex bestandje, wacht dan tot ie de disc gelezen heeft en probeer dan de firmware upgrade te doen.
Succes!

Edit: Ik had die andere reactie niet gezien in het forum, maar het mag dus geen muziek bestand zijn. Ik zou dan even op het iriver faq kijken en anders vragen in het iriver forum.

[ Voor 26% gewijzigd door Hercul3s op 07-02-2004 23:26 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel ontschreeuwd .. We zijn niet leesblind hoor ;)