You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
FTD wordt door anderen (niet NL) gezien als Fuck The Dutch, en gelijk hebben ze.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Op zich zijn ze zelf ook wel geintresseerd in FTD, maar ze kunnen het niet gebruiken... omdat het weer alleen maar in het Nederlands is.
Eigenlijk vinden ze gewoon dat het gebruik van Nederlands, en cryptische posts ongepast en asociaal. En ik geef ze daarin 100% gelijk!
@ Maverick: Op zich is er niks mis met cryptisch zijn - maar wees dan cryptisch in het ENGELS. (En dat een post dan minder snel gespot wordt door filmmaatschappijen lijkt mij onzin - die mensen kunnen OOK cryptisch denken, net zoals elke downloader).
En dat is grote b*ll, want in de alt.b.dvdr groepen staan gewoon de titels... Als je gewoon via een payserver upt is je ip-adres gewoon weggeghaald uit de header. Dat scheelt een boel gez**k.Maverick schreef op 07 februari 2004 @ 18:48:
Dat de films criptisch omschreven worden ligt er geloof ik aan dat hij dan niet meteen gespot wordt door de filmmaatschappijen. Je kunt dan namelijk snel een mailtje verwachten als ze weten dat je em geupt hebt.
Het grootste probleem van FTD is dat het de drempel tot posten te laag (ja te laag) heeft gemaakt, waardoor iedere Jan Piep zijn collectie post. De dumpgroepen zijn helemaal uit hun voegen geknapt en nu post men al in andere (niet dumpgroepen) en dat vindt de rest van usenet niet zo leuk (wat ik best begrijp). Zoals al op veel plekken staat: USENET =! KAZZAA
rm -r *
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Dat klopt (headers in de titel), maar dan nog kan -als de MPAA oid snel is- ze de gegevens bij de server kunnen opvragen. De payservers bewaren de gegevens nl 48 uur.ralfbosz schreef op 07 februari 2004 @ 18:59:
[...]
En dat is grote b*ll, want in de alt.b.dvdr groepen staan gewoon de titels... Als je gewoon via een payserver upt is je ip-adres gewoon weggeghaald uit de header. Dat scheelt een boel gez**k.
Het grootste probleem van FTD is dat het de drempel tot posten te laag (ja te laag) heeft gemaakt, waardoor iedere Jan Piep zijn collectie post. De dumpgroepen zijn helemaal uit hun voegen geknapt en nu post men al in andere (niet dumpgroepen) en dat vindt de rest van usenet niet zo leuk (wat ik best begrijp). Zoals al op veel plekken staat: USENET =! KAZZAA
FTD is _misschien_ de oorzaak van het vele posten. Usenet wordt voller, men krijgt snellere verbindingen. Ik denk ook dat de Nederlanders _echt_ niet alleen de oorzaak zijn van het voller worden van de groepen, al ik inderdaad alleen bij vaak de nederlandse postings zie dat er geen nfo bij gepost worden, wat vaak wel nodig is (als het in een internationale groep betreft.. wanneer gepost wordt in de 'nederlandse' dumpgroepen vind ik het nog kunnen, alhoewel ik het liever heb dan geen nfo..)
http://specs.tweak.to/5253
Nope, dat denk ik niet. Als men zich maar aan de regels van de desbetreffende groep houdt, kan er niets fout gaan. Het is wel fout gegaan in sommige groepen. kijk naar bijv alt.binaries.cores.markvt schreef op 07 februari 2004 @ 19:01:
dat hele ftd stuff heeft het verziekt.
In a.b.cores _kon_ je je nieuwste backups downloaden, maar door het toedoen van de Nederlanders zijn die posters ook al weg (helaas). Gelukkig zijn de mods op FTD strenger geworden, en worden er zelfs posts afgekeurd die niet echt in die groep horen...
http://specs.tweak.to/5253
Ga mij niet vertellen dat engelsen blij en gelukkig zijn met nederlandse ondertitelingwe_are_borg schreef op 07 februari 2004 @ 18:43:
Ook zie je in de headers Nederlandse namen terug, bijvoorbeeld Vliegendtapijt.rar is een fim maar welke is nu niks zeggents doordat de header geen info geeft,
Namen van bestanden worden veranderd zodat je niet weet wat je download. Denk je de nieuwste Maria Carey te downloaden, luister je na afloop naar één of ander portugees keuken gesprek. Het lijkt het KaZaA netwerk wel!
Somige newsservers kunnen de hoeveelheid posts niet aan en voordat een post helemaal gemaakt is verdwijnen de eerste posts al van die server.
En tsja, ondanks een programma zoals FTD, vind ik wel dat je je aan de regels van een nieuwsgroep moet houden!
Laten ze FTD maar lekker in het engels maken, kijken wat er dan nog van overblijft
Laat ze dan ook eens op bovenstaande letten!Dimmu schreef op 07 februari 2004 @ 19:10:
Gelukkig zijn de mods op FTD strenger geworden, en worden er zelfs posts afgekeurd die niet echt in die groep horen...
[ Voor 15% gewijzigd door jules op 07-02-2004 19:16 ]
ftd is veeeeeeeeeeel handiger dan meteen in nieuwsgroepe gaan kijke. Via FTD kijk je naar de posts die gaan komen, zie je iets leuks dan update je die groep en ga je zoeken op bijbehorend FTD nummer/ titel van de bestanden.Ch!pY-J schreef op 07 februari 2004 @ 19:14:
Hmz, lol. Sinds kort (een week of 2-3) ben ik ook eens naar die nieuwsgroepen gaan kijken. Maar ik snap er nog steeds de ballen niet van. Ook heb ik op aanraden van een vriend FTD geïnstalleerd. Maar ik zie ook dat o.a. dat FTD gebeuren de hele boel verziekt...
Namen van bestanden worden veranderd zodat je niet weet wat je download. Denk je de nieuwste Maria Carey te downloaden, luister je na afloop naar één of ander portugees keuken gesprek. Het lijkt het KaZaA netwerk wel!
Dat jij dan eerst groepen update en allemaal bestanden gaat downloaden in de hoop dat het iets is wat je leuk lijkt. . . . . .
en wie zegt dat maria carey niet zingt als een portugees keukengesprek
Verwijderd
ALs je een DVD download weet je dat er 9 van de 10 keer ook engels subtitles bijzitten.DutchTSE schreef op 07 februari 2004 @ 19:12:
[...]
Ga mij niet vertellen dat engelsen blij en gelukkig zijn met nederlandse ondertitelingdaarom is de header in het nederlands,
Eigenlijk zouden ze een aparte nl groep moeten maken. Voor de mensen die niet naar het engels willen overschakelen
oVerwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 19:18:
[...]
ALs je een DVD download weet je dat er 9 van de 10 keer ook engels subtitles bijzitten.
Eigenlijk zouden ze een aparte nl groep moeten maken. Voor de mensen die niet naar het engels willen overschakelen
via ftd kom ik toch voornamelijk nl subs tegen
mochten er toch engelse bij zitten dan wordt dat iig niet vermeld in de post
Verwijderd
waar ik helemaal een slape zak van krijg zijn die film's "met" zonder title. Dat je eerst het halve internet moet afzoeken om te weten welke film het is.
Ehhhm ik weet niet of de subs in deze film vast zitten gebakken maar anders zetten ze de subs toch gewoon uit, kan die header nog steeds in het engels !!DutchTSE schreef op 07 februari 2004 @ 19:12:
[...]
Ga mij niet vertellen dat engelsen blij en gelukkig zijn met nederlandse ondertitelingdaarom is de header in het nederlands, en meestal staat er een nummer bij dat je weer kan gebruiken om te kijken welke titel erbij hoort (via FTD
)
Jij hebt toch ook geen ned. ondertiteling nodig bij een nedelandse film
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()