wolvie (dommerik)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
In de PCI-X nieuwspost staat dat het een bandbreedte van 1024 MB/s heeft.

henk jansen vraagt:

Gillesdehollander antwoordt:

Ik voeg toe:

Maar na dit alles komt wolvie weer eens aan zetten met een (zoals gewoonlijk bij hem) erg slimme opmerking (not)
Het vervelende is ook nog dat 2 mensen serieus op die domme opmerking gaan reageren.

Daarom deze oproep: zet hem naar 0. Ik hoop dat de heer Wolvie ooit Grootmeester-af wordt. Ik erger me wel vaker aan domme posts van hem.
-----------------
Dit is zo'n geval als waar dextertje het al over had. Eigenlijk zou je er -1 voor willen geven wegens domheid >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Dit is typisch zo'n post die ik, zoals 'tie nu staat, gewoon laat staan. Gaat 'ie naar 0 vind ik het best, blijft 'ie op 1 vind ik het best. Gaat 'ie daarintegen naar 2, dan kom ik in actie.

'T doet mij denken aan een reaktie die interresant moet _lijken_, iemand die er minder verstand van heeft, kan dan denken: "Hee, da's interresant"

(Nu kan ik momenteel nog (net) niet modden, dus laat ik 'em lekker staan)

[typo]
Ik vind met dt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
iemand die er minder verstand van heeft, kan dan denken: "Hee, da's interresant"
Precies. Er zijn dus al 2 van die mensen geweest, die hem weliswaar niet omhoog gemod hebben maar wel serieus gereageerd hebben.
Daarom is het toch goed om de kans te verlagen dat mensen zulke onzin lezen door de post omlaag te modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Owke, zo had ik em nog niet bekeken. (Open mind for a different view) Zit wel wat in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het enige wat deze posting liet zien is dat als er ooit een deskundigen-forum aankomt, Wolvie daarin niet moet zitten.

Mensen die AGP voor geluid willen gebruiken mogen ze op -1000 idioot zetten. Maar aangezien dit echt niet de enige domme opmerking is (of semi-grappig) kan ik me er echt niet druk over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Goed, we zijn het erover eens dat hij 0 verdient (staat hij nu ook op).

Ik wil de discussie nog even op hypothetisch niveau voortzetten.
Uit de FAQ:
The content of a "troll" posting generally falls into several areas. It may consist of an apparently foolish contradiction of common knowledge
Zou je wolvie's post hieronder kunnen laten vallen? (Ik vind niet dat hij -1 moet krijgen, het is gewoon iets doms, maar zou het kunnen?) Na de posts van Gillesdehollander en mij kun je immers aannemen dat het common knowledge onder de lezers van die subthread is dat wolvie's post onzin is. En toch plaatst hij hem. Dat lijkt toch op een "foolish contradiction of common knowledge" :D
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

[uit m'n hoofd+in eigen woorden mode]
Een troll was volgens mij ook een opmerking maken die niet klopt, op een zodanige manier dat je er reakties mee uitlokt. Dat is 'em wel gelukt.
[/uit m'n hoofd+in eigen woorden mode]

Maar dan zie ik liever 0 troll staan dan -1 troll, wat ik 'ietwat overdreven' zou vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Precies, die definitie had ik ook nog in mijn hoofd. Wat ik er net bijgezocht heb uit de FAQ vond ik daar nog het meest op lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
off-topic: Dit is nou leuk!
Die opmerking is in die thread al 300x gemaakt, maar -1: overbodig bestaat niet. Gelukkig is deze persoon zo vriendelijk er nog groot ASSHOLES!!! onder te zetten. >:)

Hier komt een trolletje! >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ik zou wel eens een "goede" _Nederlandse_ definitie van een Troll willen zien. (of eentje die wie bij T.net kunnen gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierik
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 15:57

Pierik

I'll be back!!!

Sjonge waar je je al niet druk over kunt maken. :Z

Iracing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Eenduidigheid, komt het geheel ten goede. En als je je er niet druk om wil maken: doe dat dan niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Dit is meer een hobby-thread dan een serieuze. Normaal maakt het idd weinig uit of iets op 1 of 0 staat en worden er zeker geen threads op het forum over gestart.
Dit is gewoon een leuke voor de die-hards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierik
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 15:57

Pierik

I'll be back!!!

Ok ik vind het best...

Iracing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Dit is ons "Off-Topic" forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Laat maar staan op 0, die Wolvie. Op geen enkele manier zou ik daaraan een troll willen verlenen. Schelden doet íe niet, een merk afzeiken ook niet. Hij plaatst alleen een opmerking waar hij zichzelf mee heeft en dat is geen troll.
De modbot zal je trouwens ook straffen.

Nederlandse omschrijving troll: Een posting waar iets nodeloos mee in de zeik wordt gezet (zonder argumenten of bij aanwezigheid van argumenten nogal makkelijk (open deur)).

Tenminste, dat vind ik bij trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
(Open mind for a different view)
[ offtopic ]
Waar is dat toch van ?
Denk, denk, denk |:( denk |:(

Ik weet het niet meer, JayMz can je me helpen ?
[ /offtopic ]

Verder interessante discussie voor mensen die niet zoveel modereren. (waaronder ik dus). Ik krijg een beetje gevoel voor waarop te letten.

Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Waar denk je dat Jaymz vandaan komt.

Verder: "Nothing else matters" - MetallicA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als jij een post opstelt dat íe aan mijn voorwaarde voldoet, dan is het bijna onmogelijk om een troll te krijgen. EN als je er een krijgt, dan wilt de gever nogwel 's met de mobbot in gesprek raken, want dan wordt de posting omhoog gegooid.

Voor iedereen, dit forum is ook nuttig om te leren hoe het wel moet.
Pagina: 1