Toon posts:

Kan bestanden niet verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Af en toe krijg ik een foutmelding als ik bepaalde bestanden wil verwijderen, meestal AVI's.

Foutmelding : Kan bestand niet verwijderen , het is door iemand anders of door een ander programma in gebruik.

Sluit alle programma's die eventueel het bestand gebruiken.

Iemand die een oplossing heeft voor deze? Kheb het met alle 2 m'n pc's en ik gebruik op beide WinXP, ze delen ook file's met elkaar.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
kazaa ?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13-05 17:02
Al in de FAQ gekeken?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De preview functie niet toevallig aanstaan in de verkenner?

Verwijderd

ff nero opstarten en daar in de verkenner van nero naar het file gaan en daar weggooien

• ericding
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-05 11:35

ericding

Altijd de eerste.

Kijk even hier in de FAQ.

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

gewoon even FAQ lezen, en klaar is kees!

Verwijderd

heb ik ook wel eens (files in het algemeen dan). Even wachten, programma's sluiten of rebooten wil meestal wel helpen, maar in mijn geval heb ik ook nog steeds files die niet verwijderd willen worden, zelfs niet na een clean install van XP! Deze files zijn echter drive images, maw we praten hier over GB's. Ik heb nog geen zin gehad om de partitie te kopiëren en daarna opnieuw te formatteren of zelfs te verwijderen.

edit: wist niet dat hier (over de avi-files) een faq over bestond :Z . Misschien dat de tips die hier vermeld staan ook in mijn geval werken.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 18:09 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

ElKristo - zie bovenstaande antwoorden, als ik dat zo lees lijkt het haast wel ofdat het in onze mooie Windows Operated Systems FAQ staat ;)

Dit topic gaat dus dicht - mocht de FAQ nou niet het antwoord op je vraag geven, of als je nou een nieuw topic start met een andere reden, probeer dan altijd dit in de gaten te houden:
  • Doe zelf moeite, en laat dat ook zien (geef bv. even op wat je gevonden hebt).
  • Kies een goede topic titel - zie ook de Windows Operated Systems Policy bovenaan dit forum - zo is in WOS het OS tussen vierkante haakjes verplicht.
  • Omschrijf je probleem duidelijk en netjes geformuleerd - dat is aardig gelukt ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.