Toon posts:

80 mm kast fan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 80 mm kast fan in mijn kast geplaatst zodat mijn cpu minder warm zou worden en zodat ik kan gaan overklokken, nu heb ik die geplaatst zodat ie blaast. Nu heb ik net ff een paar keer nfs races gedaan om te kijken hoe warm die dan is, hij is nog steeds zo warm als ie altijd is!!! Weet iemand hier een oplossing voor? Of moet ik de koeler op zuigen zetten?

Alvast Bedankt.

Verwijderd

wat zijn je temps nu van je systeem? en wat was het er voor?

hoeveel fan's heb je nu?
waar zit je fan?

meestal heeft men voorkant intake en achterkant outtake fan's

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 17:42 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Dat ligt helemaal aan de plaatsing van je fan. Als jij dat ding bovenin plaatst en je laat 'm naar binnen blazen dan is dat niet zo slim. Dit zijn de beste manieren om je fans te plaatsen/laten blazen:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/phreak/ocm/faq/faq-case3.gif Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/phreak/ocm/faq/faq-case4.gif

En het kan ook zijn dat iets voor je fan zit waardoor er geen nieuwe, koelere lucht bij je CPU terecht kan komen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
hij is nu 50 c na dat ik nfs heb gespeeld, normaal als ik nfs heb gespeeld of als ik de ange tijd aan heb staan is ie dan net zo warm

Verwijderd

geef anders ook is wat "cijfer" en/ of een pic van de binnenkant van je case. Mss is een merk van je vorige en huidige cooler is ook wel makkelijk :P

Verwijderd

Topicstarter
hij zit bovenin dichtbij de cpu

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 17:43:
hij is nu 50 c na dat ik nfs heb gespeeld, normaal als ik nfs heb gespeeld of als ik de ange tijd aan heb staan is ie dan net zo warm
systeemtemperatuur?

Verwijderd

Topicstarter
en ik dit is mijn eerste andere fan, gewoon cpu koeler had ik erin en nu deze erbij

Verwijderd

Topicstarter
nee cpu temperatuur

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Het zou ook wel slim zijn als je voor een outtake zorgde. Onderin (voor) blaas je er dan nieuwe, koele lucht in, en bovenin (achter) blaas je de warme lucht eruit. Hierdoor circuleert de lucht beter en dat werkt een stuk beter :)

The devil is in the details.

Verwijderd

wat is je systeem temperatuur ?

• Buzzin Hornet
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 17:44:
hij zit bovenin dichtbij de cpu
Laat hem dan eens naar buiten zuigen.. dan haalt die de warme lucht weg bij de processor... hopelijk haalt die dan koelere lucht onder uit de kast. Anders zou je er voor onder eentje naar binnen moeten laten zuigen!

I intend to live forever - so far, so good.

Verwijderd

Topicstarter
merklose 80 mm fan
Artic Copper Silent 2 3200 + cpu koeler

• ozzie1987
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-02 20:40
probeer eens wat nieuwe koelpasta op je cpu core te smeren en kijken of ie nog steeds warm wordt en meerdere fans helpen ook wel. :)

specs:Intel i7 8700K Asus STRIX 2080ti, 16GB memory,2x Samsung 960 1TB SSD, 2x WD Black4TB

Verwijderd

Topicstarter
be right back moet ff van het internet af

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
Ik heb het vermoeden dat hij koude lucht van buiten naar binnen blaast.......

op de locatie die jij omschrijft (in de buurt van CPU ) moet hij warme lucht van binnen naar buiten blazen.

zie foto van voorganger

Verwijderd

Ligt het aan mij of is 50 graden Celcius best wel koel onder full load :?

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:20

_Ernst_

Mark It Zero!

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 17:55:
Ligt het aan mij of is 50 graden Celcius best wel koel onder full load :?
Dat vind ik dus ook, als je met een standaart koeler 50 graden stressed haalt vind ik dat je niks te klagen hebt :)

Last.fm

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:34

Exigence

dnkroz

Die Artic koeler is ook niet bedoeld om lage temps te halen, en te oc'en. Je zult dan toch een andere koeler moeten aanschaffen en je casefan achter naar buiten moet laten blazen.
Pagina: 1