Toon posts:

afbeeldingen worden niet goed weergegeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingen zoals smily`s en andere afbeeldingen worden niet meer goed weergegeven als ik aan het internetten ben. Ik zie dan een rood kruisje of alleen een vlakje zonder afbeelding. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? O ja, als ik op de desbetreffende afbeeling ga staan en op m`n rechtermuis klik en dan afbeelding weergeven kies krijg ik de afbeelding wel gewoon te zien.

het is niet alleen in m`n internetbrowser maar ik gebruik ook FTD voor degene die dat kennen en daar zie ik ook de afbeeldingen vaak niet zoals de ratings, smily`s, icoontjes die aangeven of iets gepost is etc.. ook helpt hier opnieuw instaleren niet.

Verwijderd

Bij extra --> internet opties --> geavanceerd --> multimedia ergens een vinkje zetten

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:58
Start regedit eens op (Start → Uitvoeren → 'regedit') en ga dan eens naar: HKEY_LOCAL_MACHINE → SOFTWARE → Classes → PROTOCOLS → Name-Space Handler en delete daar alle mapjes (keys) op 'mk' na (dus FTP en HTTP verwijderen als die er staan). Als de plaatjes het dan wel doen is de kans groot dat een programma, bijvoorbeeld een Download Accelerator, dit probleem veroorzaakt :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie reactie maar helaas hebben jullie beide reacties geen oplossing geboden. Zou het met de firewall te maken kunnen hebben?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Geef eventjes aan over welk OS we het hier hebben (zie ook de Windows Operated Systems Policy) - verder, probeer even je firewall te disablen, en scan eens met AdAware of/en SpyBot :)