Beste tijden Mariokart op de Snes

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:15

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topicstarter
Ik heb dat ding weer eens van het stof ontdaan en ben weer gaan supermariokarten. Ik dacht vroeger dat ik goed was, maar ik ben maar eens gaan time triallen op het marocicuit een met Bowser als kartje..

Ik was eens benieuwd of de tijden die ik gereden heb (redelijke zweethand-, concentratie tijden, IMHO) goed zijn...

De beste tijd is 1"02'88 en de slechtste is 1"02'94. De ronde staat op 0"12'42.

Zijn er uberhaupt mensen die dat nog spelen? en wat zijn julie tijden dan? ben gewoon even benieuwd of het nog (veel) beter kan...

Ik heb (momenteel:)) zelf het idee dat de max bij 1"02'55 ligt ofzoiets.... Kom maar op.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ooit gehoord van emulators, kun je snes spellen op de pc spelen, veel toffer.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
ik moet maar weer eens een snes+mariokart gaan zoeken......vond mariokart altijd al wel een supervet spel (mn tijden weet ik niet meer)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik heb een vriend die mariokart special cup, 150cc, klein (tijdens het kiezen van je car Y+A), in no-time uitspeelt.

Krijg ik niet voor elkaar ;(

Battle vind ik trouwens wel errug vet!!, veel beter als op de N64, of niet soms?

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

welk mario circuit?
er zijn er meer toch?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:15

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topicstarter
De eerste... Mariocircuit een...

maar ik heb nu zonder veel zweet al een tijd van 1"02'72 voor elkaar gekregen, en heb de smaak weer te pakken...

Binnenkort maar weer eens iemand opzoeken om mee te matchen op de Ghostvaley1, dat is ook erg cool (heb ik soms nachten volgehouden, toen ik een jaar of 13/14 was ofzow).

maar ik wil tijden weten, kom op mensen, blaas het stof van dat ding af en kijk even:). Het is het waard om weer eens te spelen...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
* blouweKip gaat s ff kijken of ie nog een snes+mariokart kan vinden...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

He JvS volgens mij had je ongelijk, ik had namelijk een tijd van 1"02'51 behaald!

Dan moet je gewoon super geconcentreerd zijn en een overdosis cola hebben gezope.

Verder mag Joost het weten of er nog snellere tijden mogelijk zijn...

Verder kenje gewoon opsause met die duffe topik van je want eggunluk benne die apparate gewoon krottige ZOOI! Jawel jawel en meestal zijn de lui die dit soort spellen op de leeftijd van jou ook meestal nog debiel in hun kop ook....kzou duz maar volgende keer niet zo een arrogante topik neerkwakken als ik jou was....

doei

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
Verder kenje gewoon opsause met die duffe topik van je want eggunluk benne die apparate gewoon krottige ZOOI! Jawel jawel en meestal zijn de lui die dit soort spellen op de leeftijd van jou ook meestal nog debiel in hun kop ook....kzou duz maar volgende keer niet zo een arrogante topik neerkwakken als ik jou was....
Reageer toch es normaal man!?

Verwijderd

damn jij bent goed!

mijn snelste tijd is : 1 03 02

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Mariokart op de SNES! Dat spel heb ik echt helemaal suf gespeeld, geweldig. Mn beste tijd op Mario1 lag dacht ik onder de minuut, 58 seconden ofzo, gereden met 1 vdie dikke mannetjes, Bowser en Donkey Kong.

Ghostvalley was ook supergaaf, echt SUPERgeconcentreerd tegen je "spook" rijden (dat spook stelde dan de snelste tijd voor) en als je dan die rand raakte AAAAAAAAAAAAAAIIII hehe grandioos :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:49
Ik heb 01.01.90 staan op mario circuit 1 met een beste ronde van 12.19.

Ghostvalley1: 01.06.99 met beste ronde van 13.31

Rainbowroad: 01.33.22 beste ronde ff vergeten. Dat schijnt trouwens ook nog 4 a 5 seconden sneller te kunnen. Maar ik vind het zelf het vermelden wel waard.

Wie me niet geloofd moet me even toevoegen aan MSN:

ajax_fanatic@hotmail.com Ik had de plaatjes graag upgeload, maar heb geen ruimte :(
Verder mag Joost het weten of er nog snellere tijden mogelijk zijn...
Dat kan dus wel. Zijn ergens op Internet zelfs officiele records. Met de Europese versie zou je zelfs 01.00.90 kunnen halen. (5*12.19 (mijn ultieme ronde) =01.00.95) Dus het zal best kunnen. Gewoon flink oefenen.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:25

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
hmm ik heb de snes levels nog niet gehaald op m'n gba :+

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2025

SD5k

>4&X

Op donderdag 14 december 2000 17:23 schreef D³ het volgende:
Mariokart op de SNES! Dat spel heb ik echt helemaal suf gespeeld, geweldig. Mn beste tijd op Mario1 lag dacht ik onder de minuut, 58 seconden ofzo, gereden met 1 vdie dikke mannetjes, Bowser en Donkey Kong.

Ghostvalley was ook supergaaf, echt SUPERgeconcentreerd tegen je "spook" rijden (dat spook stelde dan de snelste tijd voor) en als je dan die rand raakte AAAAAAAAAAAAAAIIII hehe grandioos :)
ik weet PRECIES wat je bedoeld... vond ik echt een super circuit, zodra ik de rand een keer raakte deed ik gelijk heel de race overnieuw

Verwijderd

Op donderdag 14 december 2000 13:53 schreef Jan_van_dropkakerie het volgende:

:D :D :D

nu ik deze reactie lees, en zie dat hij maar een post heeft denk ik dat er een bannetje in zat >:)

Verwijderd

Mijn snelste tijd was ergens rond de 1:02

Maar maat van mij haald het onder de minuut ..

Daar heeft mastersteen best wel wat tijd vroeger aan besteed :P

Je hebt btw ook zo'n waterwereld die kan ik in 20 seconden helemaal uitrijden .. kan je afsnijden heel gemeen gelijk bij de start :P

• HCMarX
Op dinsdag 23 juli 2002 21:42 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

:D :D :D

nu ik deze reactie lees, en zie dat hij maar een post heeft denk ik dat er een bannetje in zat >:)
Zeggen dat mensen achterlijk zijn als ze nog steeds Mariokart spelen. Het is een meesterlijk spel. Ik vind het zelfs het beste consolespel allertijden. Ik vind het zo goed omdat het een spel is waarbij je na lang oefenen de perfectie kunt benaderen. (de timetrial) Vooral die mode is de beste in zijn soort. Maar het blijft ook leuk om met elkaar een cuppie te spelen of te battlelen (hoe men het moge schrijven :+

• HCMarX
Ik heb nu trouwen 1.01.08 gereden of iets in die zin.. Snelste ronde is 12.07 dacht ik.
Op Rainbowroad 1.32 of 1.33 dacht ik..
Maar mijn allerstrakste tijd staat op GC-1. 1.06.89 --> Die tien honderste afhalen van mijn tijd die ik een jaar terug als rapste tijd had staan heeft me toch wel een paar keer proberen gekost..

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:40

dbzfan

Nee.

Leuk spel, zeer leuk spel, jammer dat ik m'n snes niet meer heb :(

mario kart 64 heb ik ook helemaal grijs gespeelt, vooral die battle mode met z'n 4en. O+

Die rode schildjes >:)

[ Voor 6% gewijzigd door dbzfan op 25-05-2003 13:45 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Laten we dit antieke draadje maar op slot doen... we hebben liever geen opsom draadjes (meer ;))

[ Voor 6% gewijzigd door White Dust op 25-05-2003 13:46 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.