hallo,
ik heb een leadtek k7ncr18d pro1 mobo en daarvan wil ik de bios updaten.
ik heb de bios van de leadtek site afgehaald en geprobeerd te updaten.helaas werkte dit niet.
k heb dit geprobeerd met een tooltje van leadtek zelf om in windows te updaten.
ook zat er een readme file by. die ik heb gebruikt by het flashen.
nu het probleem.
ik heb mijn oude bios gesaved in een map op schijf C.
nu wil ik updaten en moet een bestand openen.{dat vraagt hij als ik zeg 'Updaten'}maar moet ik nu mijn oude 'save-bios'openen of moet ik de file openen die in de map staat die ik heb gedownload?.als ik het laatste doe dan zegt hij dat de file te groot is, en als ik de 'saved-bios' openen denk ik dat hij niet updat naar gewoon de oude erweer opzet? wat moet ik doen?
en is het verstandig dat ik ga flashen in windows ondanks dat het progje voor windows is?>in de FAQ staat namelijk dat j ehet beter in dos kan doen,.mar dit is de eerste keer dat ik ga flashen en mijn mobo nie WEER wil laten overlijden,dit mobo is namelijk erg moeilijk te krijgen.
alvast bedankt.
ps ik heb de FAQ en het forum naargekeken ook heb ik voor google gekeken maar kreeg geen duidelijk antwoord.
mijn specs:
2400+@2230mhz{1.8V}
leadtek k7ncr18d pro1
Ati Radeon 9500>9700
western digital 80gig 8mb cache 7200
Qtec 550W
fikker en dvd
veel coolers enz
ik heb een leadtek k7ncr18d pro1 mobo en daarvan wil ik de bios updaten.
ik heb de bios van de leadtek site afgehaald en geprobeerd te updaten.helaas werkte dit niet.
k heb dit geprobeerd met een tooltje van leadtek zelf om in windows te updaten.
ook zat er een readme file by. die ik heb gebruikt by het flashen.
nu het probleem.
ik heb mijn oude bios gesaved in een map op schijf C.
nu wil ik updaten en moet een bestand openen.{dat vraagt hij als ik zeg 'Updaten'}maar moet ik nu mijn oude 'save-bios'openen of moet ik de file openen die in de map staat die ik heb gedownload?.als ik het laatste doe dan zegt hij dat de file te groot is, en als ik de 'saved-bios' openen denk ik dat hij niet updat naar gewoon de oude erweer opzet? wat moet ik doen?
en is het verstandig dat ik ga flashen in windows ondanks dat het progje voor windows is?>in de FAQ staat namelijk dat j ehet beter in dos kan doen,.mar dit is de eerste keer dat ik ga flashen en mijn mobo nie WEER wil laten overlijden,dit mobo is namelijk erg moeilijk te krijgen.
alvast bedankt.
ps ik heb de FAQ en het forum naargekeken ook heb ik voor google gekeken maar kreeg geen duidelijk antwoord.
mijn specs:
2400+@2230mhz{1.8V}
leadtek k7ncr18d pro1
Ati Radeon 9500>9700
western digital 80gig 8mb cache 7200
Qtec 550W
fikker en dvd
veel coolers enz