Toon posts:

Sony handycam: wel geluid met usb kabel maar geen geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sony handycam DCR-PC101E PAL die ik wil laten afspelen op mijn PC. Aan de hand van de USB-kabel krijg ik wel beeld en geluid maar via de S-video krijg ik alleen maar beeld (wel veel beter). Nu is mij geadviseerd om te kijken naar de besturingen van geluid (draait onder windows XP) maar zonder resultaat.

Moet ik de instellingen op mijn handycam aanpassen (kan de usb-poort vergrendelen, maar ook geen resultaat) of zit het probleem toch in XP???

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
S-viedo kabel is _alleen_ voor het videsignaal en je hebt dan ook nog een extra kabel nodig die in de line-in van je geluidskaart moet.

Kijk anders goed naar de aansluitingen op de camera en naar het boekje, daar staat het wel in.

edit:
TR hoef je niet te melden, nu ben je juist offtopic. Bovendien denk ik dat ik de vraag wel snap en derhalve het probleem zoiezo al is opgelost.

[ Voor 54% gewijzigd door Voutloos op 07-02-2004 15:38 ]

{signature}

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
Titel klopt niet echt zo te lezen.
ook de uitleg volg ik niet helemaal.
Graag wat meer info.

topic report gedaan

Verwijderd

Midget, je hoeft inderdaad niet te melden dat je een TR hebt gedaan.

Aan de topicstarter, S-video is een kanaal voor alleen beeld, het geluid zul je dan dus nog apart moeten aansluiten, dat kan je inderdaad in de handleiding vast wel vinden.

Dit topic is gesloten.