Hallo,
Ik ben momenteel bezig om een forum te maken. Tot nog toe ging alles goed, maar bij het testen van de pagina om reacties toe te voegen stuitte ik op een vreemd probleem.
Om gegevens toe te voegen of aan te passen gebruikt het script 3 query's:
$q1 = mysql_query("SELECT * FROM leden WHERE username = '" . $_COOKIE['gebruikersnaam'] . "'");
$q2 = mysql_query("SELECT * FROM berichten WHERE id = '" . $oriid . "'");
$q3 = mysql_query("SELECT * FROM categorie WHERE titel = '" . $forum . "'");
In het bestand is $forum de titel, en $oriid het ID van het eerste bericht. Het toevoegen gaat correct, en ook in de tabel staat alles er goed in, maar wanneer ik vervolgens het toegevoegde bericht wil weergeven geeft hij voor elke reactie een andere gebruikersnaam uit de tabel 'leden'.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik ben momenteel bezig om een forum te maken. Tot nog toe ging alles goed, maar bij het testen van de pagina om reacties toe te voegen stuitte ik op een vreemd probleem.
Om gegevens toe te voegen of aan te passen gebruikt het script 3 query's:
$q1 = mysql_query("SELECT * FROM leden WHERE username = '" . $_COOKIE['gebruikersnaam'] . "'");
$q2 = mysql_query("SELECT * FROM berichten WHERE id = '" . $oriid . "'");
$q3 = mysql_query("SELECT * FROM categorie WHERE titel = '" . $forum . "'");
In het bestand is $forum de titel, en $oriid het ID van het eerste bericht. Het toevoegen gaat correct, en ook in de tabel staat alles er goed in, maar wanneer ik vervolgens het toegevoegde bericht wil weergeven geeft hij voor elke reactie een andere gebruikersnaam uit de tabel 'leden'.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
[ Voor 11% gewijzigd door Jannis op 07-02-2004 14:56 ]