[eMule] Cookies

Pagina: 1
Acties:

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 15:20

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Topicstarter
Ik ben er nog niet achter hoe, maar eMule maakt 'cookies' aan van bestanden die je bijv. al gedownload hebt. De link naar het bestand wordt dan groen en je kan het dan ook niet meer downloaden.
Nu zijn er een aantal bestanden die ik naar mijn weten nooit gedownload heb, maar wel groen staan en dus niet gedownload kunnen worden. Hoe kan ik die 'cookies' verwijderen of uitschakelen?

• IceStorm
  • Laatst online: 30-08 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kan voortaan hierzo --> eMule opensource eDonkey, deel 10 maar die is idd wat weggezakt ;)

Omdat ik redelijk zeker weet dat de vraag nog niet geweest is zal ik hier iig alvast antwoorden.

'Groene' (dus bekende) bestanden kun je wel gewoon downloaden hoor, tenzij je een bestand met die hash (dus in 99,999999% van de gevallen dat bestand ;)) al hebt staan in je shared dir(s).
Wat kan zijn is dat een bestand meerdere namen heeft gekregen op het netwerk en je dus 'verward' wordt.

Als je er perse van af wilt (ik zou niet weten waarom) kun je known.met weggooien.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ik denk dat je de file beter eerst kun openen met een tekst editor. Ik heb dit nog nooit gedaan maar ben voor 95% dat je gewoon regels uit het bestand kan halen. Indien dit niet kan is delln idd een mogelijke volgende optie.

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

wanneer je voor de grap known.met opent dan zal je zien dat het niet zo eenvoudig is om daar ff een regeltje uit weg te moffelen.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Hmm ik heb het net bekeken en je hebt gelijk. Andere files zoals je IPfilter kan je wel makkelijk aanpassen, beetje jammer weer :(
Ik kon hierover ook niet echt heel veel vinden op google, een met bestand moet vast wel met iets te editen zijn?

• Daylights
  • Laatst online: 01-09 15:20

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Topicstarter
Heel erg bedankt! Known.met verwijderen was idd een oplossing maar gelukkig gooi ik nooit zomaar iets weg. Later bleek nl dat ik de bewuste file wel had maar onder een hele andere bestandsnaam zoals Icestorm al voorspelde ;)
Pagina: 1