Koeler zomaar los?

Pagina: 1
Acties:

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 20:34
Achten jullie het mogelijk dat een videokaart koeler (creative labs ti4200) zomaar los komt, zonder dat er dus iemand in de kast is geweest en de kast verder geen klap oid gehad heeft?

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11
Tsja, alles kan.....

stp - PSN ID: stp_4

• ToBe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Lijkt mij niet logisch. Je mag toch aannemen als ie bij aankoop er op is gezet en netjes op hoort te blijven zitten. Het zal vast 1 of ander kliksysteem hebben waar het in blijft haken.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:23
Als ie nooit helemaal goed vast heeft gezeten kan het best zijn dat ie door z'n eigen trillingen is los getrilt. Hier is precies hetzelfde gebeurt, alleen zat ie toen nog aan één kant vast :)

The devil is in the details.

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11
Precies, je zou het kunnen aannemen, met een kliksysteem zou het inderdaad mis gegaan kunnen zijn. Maar kun je het er niet terug op zetten? heb je schade?

stp - PSN ID: stp_4

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Dit is een goede vraag... vertel dus maar wat er is gebeurd. :)

Leverancier fout gemaakt, broer/zus/anders achter de PC gezeten? Stofzuiger tegen de kast aan enz.

ARME AOW’er

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 20:34
Het is een systeem van een jaar oud.
De videokaart is er tevens door gesneuveld. (en er is nog meer niet in orde, want met een nieuwe kaart + verse windows installatie is het systeem ook nog onstabiel)
De koeler zit er inderdaad op met een kliksysteem. Aan 2 hoeken vast met plastic pinnetjes door een plastic busje met veertje.

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
als 't zo is, zoals jij 't vertelt, dat de heatsink niet door eigen toedoen los kan zijn geraakt, zou ik denken aan een fabricagefout.
dus dat ze bij de assemblage van de kaart net die pinnetjes niet ver genoeg erin geklikt hebben, waardoor 't in eerste instantie lijkt dat ie vastzit, maar later toch los kan raken door trillingen en dergelijke...

nu je zegt dat je systeem al een jaar oud is, wordt 't denk ik wel moeilijk om garantie te claimen, maar ik zou zowiezo naar de winkel gaan om te proberen...
wie weet krijg je wel een coulance-regeling.
niet geschoten is altijd mis toch.. :)
Pagina: 1