Toon posts:

Geluid van een JVC televisie naar Pioneer DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een JVC AV 32H20 Televisie gekocht, maar krijg het niet voor elkaar om het geluid van de TV over mijn Home Cinema System (Pioneer DV505) te krijgen. Via gewoon audio-kabeltjes (tulp) lukt niet en in een scart-plug (in EXT-1 uitgang van de televisie) werkt ook schijnbaar niet. Wat doe ik fout of kan iemand mij vertellen welke aansluiting (Scart naar ?? o.i.d.) ik precies moet gebruiken ? _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja, mijn DVD speler beschikt niet over een scart-aansluiting. ;(

Verwijderd

Op de jvc tv van mijn vader moest je in het menu van de tv instellen uit welke uitgang ie geluid liet komen.

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-02 07:24
je moet een scartplug hebben achterin je tv waar je de richting van kan instellen in of out...

Afbeeldingslocatie: http://www.satellitesuperstore.com/images/phonotoscart.jpg

Zoiets...

En dan kan je met een kleine switch in/out selecteren! Dan heb jij dus out nodig.
Dan sluit je 2 tulpkabels(rood/wit) aan op de scartplug en op je analoge audio-in van je dvd(ook rood/wit)

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 10:45
ik heb ook een jvc bb met 3 scart aansluitingen,
via het menu kan je selecteren of je via de cinch voor audio-out geluid uit wil sturen of via de tv-speakers het volume voor de cinch moet dan volledig omhoog (deze optie is dus erg omslachtig)

Ik heb nu een scart naar cinch kabel op een van de scart uitgangen aangesloten (let wel op er is maar 1 scart die audio-out stuurt) naar de receiver

[ Voor 7% gewijzigd door marz01 op 07-02-2004 18:41 ]