Verlengkabel voor USB muis, vertraging?

Pagina: 1
Acties:
  • 415 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Topicstarter
Ik ben van plan een nieuwe muis te kopen (MX310 of MX500) na jaren lang met een draadloze Logitech Cordless gemuist te hebben :D

Naja mijn pc staat best ver weg, dus jah met een standaard kabeltje zal het allemaal wel gaan maar of het dan nog lekker gamen is. Iedergeval ik wil dus een verlengkabel erbij kopen. Om dat ik veel game, en mijn oude draadloze muis best wel vertraging opleverd. Daarom is mijn vraag veroorzaakt zo'n USB verlengkabel nou vertraging?

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-12 17:08
de kabel aan de mx500 is 2 meter ofzo, is dat niet genoeg dan?

En ik denk niet dat een klein stukje usb-kabel zoveel vertraging op zou leveren

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

nee hoor, geen vertraging.

Verwijderd

De vertraging is de snelheid van een electron.

Kortom: nee, niet merkbaar.

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Topicstarter
FouT schreef op 07 februari 2004 @ 12:59:
de kabel aan de mx500 is 2 meter ofzo, is dat niet genoeg dan?

En ik denk niet dat een klein stukje usb-kabel zoveel vertraging op zou leveren
Naja zelfgemaakt bureau mijn pc staat dus linksonder en jah ik zit in een hoek en ik muis rechts. De kabel is 1.80m en ik wil wel lekker kunnen muizen.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 22:27
Ik heb momenteel een muis op een pc met twee hubs ertussen en in totaal minimaal 7 meter kabel naar de muis toe plus de 2 meter van de MX500 zelf. En ik heb totaal geen vertraging, 1.8 meter moet dus helemaal geen probleem zijn. Ik zou trouwens gewoon een hub kopen en die bij je werkplek zetten. Zo kun je meer aansluiten dan alleen de muis. Bij een hub zit meestal ook wel 1.8 meter kabel.

*Even voor de duidelijkheid. Ik bedien vanaf mijn pc een pc uit een andere kamer, vandaar de superlange kabel. Ik heb mijn muis en toetsenbord (beide usb) aangesloten op een usb sharing hub en een kabel loopt naar de andere kamer en de andere gewoon naar mijn eigen pc.

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Topicstarter
_Jona_ schreef op 07 februari 2004 @ 13:28:
Ik heb momenteel een muis op een pc met twee hubs ertussen en in totaal minimaal 7 meter kabel naar de muis toe plus de 2 meter van de MX500 zelf. En ik heb totaal geen vertraging, 1.8 meter moet dus helemaal geen probleem zijn. Ik zou trouwens gewoon een hub kopen en die bij je werkplek zetten. Zo kun je meer aansluiten dan alleen de muis. Bij een hub zit meestal ook wel 1.8 meter kabel.

*Even voor de duidelijkheid. Ik bedien vanaf mijn pc een pc uit een andere kamer, vandaar de superlange kabel. Ik heb mijn muis en toetsenbord (beide usb) aangesloten op een usb sharing hub en een kabel loopt naar de andere kamer en de andere gewoon naar mijn eigen pc.
Hey vet idee idd, komt zeker goed uit voor mijn camera en mp3speler etc...

Pagina: 1