[logitech quick cam zoom] om de zoveel tijd cature op hd

Pagina: 1
Acties:

• iivvvii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-08 19:59
Ik heb dus zo'n logitech cam en wil dat er om de zoveel tijd een plaatje op de harde schijf word opgeslagen. Nu heb ik al verschillende dingen geprobeerd maar ik heb nog niet het gewenste effect.

Eerst had ik imagestudio geprobeerd. Maar daar zit geen optie bij om automatisch een om de zoveel tijd een foto te maken.

Daarna had ik op internet gekeken en vond ik wel een aantal programmaatjes, maar bij die moet je allemaal via ftp in kunnen loggen zodat de plaatjes op een server komen te staan. En dat kan bij mij niet om dat ze gewoon op de harde schijf komen. Ook zijn die programmaatjes meestal shareware en komt er om de zoveel tijd reclame op de foto.

Nu is mijn vraag of iemand weet hoe je met imagestudio kan doen wat ik wil of anders een freeware programmaatje.

• iivvvii
weet niemand iets?

• iivvvii
Is dit een heel lasig probleem ofzo, heeft niemand een oplossing?

• non-sens
  • Laatst online: 15-10-2025

non-sens

Voor meer foto's:

Zoek eens op google of download.com naar security programma's voor een webcam. Deze hebben bijna altijd de optie om bewegingen te detecteren en dan een snapshot te nemen, maar ook standaard om een X aantal seconden een snapshot te nemen.
Of check www.supervisioncam.com voor een programma wat dit zeker kan.

Canon 350D | Canon 18-55 3.5-5.6 | Canon 50mm 1.8 mkII | Sigma 70-200 F2.8 EX APO HSM

• iivvvii
non-sens schreef op 08 februari 2004 @ 14:28:
Zoek eens op google of download.com naar security programma's voor een webcam. Deze hebben bijna altijd de optie om bewegingen te detecteren en dan een snapshot te nemen, maar ook standaard om een X aantal seconden een snapshot te nemen.
Of check www.supervisioncam.com voor een programma wat dit zeker kan.
De nieuwe versie van supervisioncam.com is shareware. Heeft niet iemand daar een oude versie van?

• Liqued
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01 18:51
misschien is dit iets http://dorgem.sourceforge.net/

• iivvvii
Pagina: 1