The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
nee niet (meer?)
de bestandsnaam was wel iets verminkt, mijn pass begint namelijk met een '0', en die was niet opgenomen in die bestandsnaam, dus dat riekt wel een beetje naar een soort script, right? (getal begint met een nul > nul vervalt?)
Verwijderd
Vage openstaande poorten?
Vage processen?
Twijfelachtige executables geopend/mails bekeken/sites bezocht? etc etc
Waar stond die m3u file eigenlijk?
Vage processen?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 22:31 ]
Niets van dat al. Het bestand stond overigens in een oude docu & settings map (dus niet mn huidige) die ik bewaard had voor de favorites. Maar toen ik díe d&s map in gebruik had, had ik dit password nog niet in gebruik.Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 22:31:
Vage openstaande poorten?
Vage processen?
Verwijderd
meest waarschijnlijke lijkt me dat je winamp open had staan toen je je hotmail/msn wou checken. je ramt wat verkeerd op sneltoetsen en je wachtwoord komt zonder dat je het door hebt in het verkeerde vakje terecht. de enter toets doet de rest.
gebeurt mij ook wel eens
gebeurt mij ook wel eens
nou moet ik zeggen dat als ik inderdaad op de nul druk in winamp, dat wel een nieuwe playlist creeerdVerwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 22:33:
meest waarschijnlijke lijkt me dat je winamp open had staan toen je je hotmail/msn wou checken. je ramt wat verkeerd op sneltoetsen en je wachtwoord komt zonder dat je het door hebt in het verkeerde vakje terecht. de enter toets doet de rest.
gebeurt mij ook wel eens
Zou ik echt zon stomme fout hebben gemaakt?
-ah, na testen blijkt dat als ik dat testje doe in winamp de file ook daadwerkelijk in mn recent docu lijst komt
thanks voor de tip
Pagina: 1