Toon posts:

ASUS A7V8X-x wachtwoord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klant deze week voor de 2e x dat met zijn pc terug. Nu bleek de vorige keer dat de harde schijf verkeerd stond en dat er daarom een fout optrad. Klant zei dat hij geen wachtword erop had gezet. Afijn, bios geflashed en werken.

Nu komt ie dus weer terug probleem: msgina.dll mist ofzo. nu wil ik dus weer in de bios en weer staat er een wachtwoord op. klant houdt bij hoog en laag vol dat hij er niet op heeft gezet.

Mijn vraag: heeft iemand vaker gehad dat er op de bios ineens een wachtwoord zit en zo ja, hoe kan dat?

groetjes

Verwijderd

Toevallig hoorde ik gister ook zoiets, ook met een A7V8-X, die had ook spontaan een bios wachtwoord erop. Is van een klasgenoot zal hem eens vragen

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-07 22:11
Heb al 6maanden de a7v8x-x modo, en dat heb ik nog nooit gehoord/gezien dat er zomaar en pw opstaat beetje vaag.

welke bios versie heb je probeer anders ff 1tje terug, en de batery er voor 10min uithalen help ook in de meeste gevallen :)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

devil-strike schreef op 07 februari 2004 @ 11:42:
welke bios versie heb je probeer anders ff 1tje terug, en de batery er voor 10min uithalen help ook in de meeste gevallen :)
en de settings van je cmos resetten mbv het jumpertje zoals beschreven in de manual :)

Verwijderd

Topicstarter
bios : EZ flashV1.00
ASUS A7V8X-X ACPI Bios rev. 1006
built: 08/06/03

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ze zijn nu bij versie 1008 en aangezien je het bios toch niet vertrouwd, lijkt het me een goede reden om een update uit te voeren.

{signature}

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-07 22:11
Voutloos schreef op 07 februari 2004 @ 11:52:
Ze zijn nu bij versie 1008 en aangezien je het bios toch niet vertrouwd, lijkt het me een goede reden om een update uit te voeren.
ja idd versie 1008 is er nu meschien kan je die proberen
Pagina: 1